{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

Løbetid-Hvalpe-igen og igen. {{forumTopicSubject}}

Den person som som min Basse kommer fra, har nu igen "ved en fejl" fået parret hans tæve !!
Nu viser det sig at hun vist nok er gravid igen, og hun er snart 9 år !!!! Hun var næsten for gammel da hun fik det kuld min basse er fra. Lige efter hun havde fået det første kuld(det basse er fra) blev hun gravid igen løbetiden efter det kuld var "flyttet" hjemmefra. Og hun gad bare IKKE mere, forståeligt nok !

Nå men så stod han der med to hvalpe(basse og hans søster) OG en igen gravid mor. Og hun var bare SÅ TRÆT af de hvalpe. Jeg FIK så basse gratis, da det var alt for meget at klare, og basses søster var MEGET vild og stak af etc. Så det kunne de slet ikk styre.

NU hører jeg så at klovnen IKKE har passet ordentligt på, og nu er hun gravid IGEN !!!!!!!! Hallo hun blir 9 år, og jeg ved at hun ikke gider, og jeg ved at hun ikke får det rigtige at spise osv når hun er gravid. Det er dybt latterligt.
Nu har jeg fået hans nummer, og ringet og sagt at han skal køre hende til dyrlægen for at få hende tjekket om hn nu oz er gravid... Tror i han vil det!!? NIX.. det koster jo penge at ta til dyrlægen... ARRRRGGGHHHH!!!!! Nej han vil hellere vente 14 dage og se om hun nu føder eller hvad hun gør. JAMEN HALLO, ville man ikke ha det afklaret så man var klar til at de hvalpe kom til verden ???? Eller høre dyrlægen efter om noget kunne gøres ??!!! Jeg er måløs, har lyst til at melde ham. Helt seriøst. Jeg fatter ikke at folk er så hensynsløse. Sidder bare her og er arrig a h til.

Er jeg den eneste som sys det her ikke er fair overfor hunden ? Og hvorfor er der nogle hundeejere som går så meget mere op i penge end i hundens velbefindende ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løbetid-Hvalpe-igen og igen.
  • #2   28. mar 2006 Det er langt ude ja, men nogle mennesker... har bare ingen hjerne!! (det er den bedste "undskyldning" jeg kan finde) Han burde ikke have dyr overhovedet!!

  • #3   28. mar 2006 Jamen for fanden ! Sådan nogle skulle bare ikk ha hund ! Færdig arbejde ! Det dyreværnspoliti skal altså snart på benene her hjemme ! Kan da kun gå for langsomt.

  • #4   28. mar 2006 Man bli´r bare så 1-2-3, når man hører sådan noget. Stakkels tæve og pokkers til inkompetent klaphat den ejer er.....FØJ!
    Kan godt forstå, du er ude af dig selv af bekymring og arrigskab, det er både hensynsløst, slapt , usmageligt og direkte ondskabsfuldt at behandle en tæve på den måde :o((((((


  • #5   28. mar 2006 hmmm det er sku noget skod så noget og ja det ville være rat hvis men kunne gøre noget mere for at alle hunde/dyr hade det beder i dk men så længe at det er så nemt at kunne anskaffe sig en hund/dyr så vil de der laderlige menesker desværre stadig være blandt os dyre menesker øv øv
    tror desværre aldrig at vi får vores dyrepoliti og eller dyre kørekort da det jo koster resurser og dem vil staten jo heller bruge på noget andet, øv øv siger jeg bare og forstår godt din fustration.....


  • #6   28. mar 2006 Martin: præcis.. må bare håbe på at staten vågner op snart, og ser at det altså er nødvendigt. Men der kan jo gå laaang tid desværre.

    Tror der er langt flere dyr der har det dårligt end vi regner med.

    Har bare så ondt af den tæve. :o(


  • #7   28. mar 2006 Katrine : Præcis.. ! Det er noget skidt.

Kommentér på:
Løbetid-Hvalpe-igen og igen.

Annonce