Nervøs før 1. udstilling.... Nervøs før 1. udstilling....
...eller ja det er bare skue men alligevel - er super spændt og nervøs.
Vi skal til vores første skue. Max er vakset og pæn. Vaccinationsattesten og stambog nr er fundet. Børsten og linen er klar :o)
Det der gør mig nervøs er at jeg aldrig har set en udstilling før - så ved knap hvordan det foregår - men jeg satser på at en skue er afslappet og de vil fortælle hvad man skal hvis man er i tvivl...
Skulle have været til ringtræning, Men max har været plaget af skader, jeg har været syg, så vi har slet ikke nået det. og ja herning ustilling var den weekend jeg var syg, så der nåede jeg aldrig ned... øv øv...
Men har lige brug for nogen siger det ikke er så slemt :o)
mar 2005
Følger: 29 Følgere: 29 Hunde: 5 Emner: 111 Svar: 855
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 464
Håber vi får en spændende og hyggelig dag :o)
mar 2008
Nogle gode fif på falderebet ?
mar 2008
mar 2008
mar 2008
mar 2008
Skal nok fortælle hvordan det går - tek for de beroligende ord:o)
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 343 Svar: 3.609
Men vi skal til rallyprøve i dag, begynder, så er også selv nervøs. Det er jo egentligt noget pjat at være hehe, hunden ved jo ikke andet end at det er træning vi skal til, så må nok hellere se om jeg ikke kan opføre mig somom det bare er alm træning
mar 2009
Følger: 41 Følgere: 41 Hunde: 1 Emner: 114 Svar: 1.754
Du får massere af hjælp inde i ringen, du spørger bare, så hjælper de dig.
Jeg udstillede aica i august måned for allerførste gang, og jeg havde heller ALDRIG set en udstilling før, og var rigtig nervøs for hvordan det skulle gå.
- Men vi klarede det. De ting jeg ikke forstod spurgte jeg om at få forklaret og det fik jeg.
Hun rendte af med SL 3 vinder og vandt sin første pokal som vi nu går og kigger på hver dag
Så jeg har ikke andet end at sige, hav en super dejlig dag, og nyd den lige så længe den varer
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.199
ang tøj så er det vigtigt at du har noget på, der viser din hund på bedste måde. jeg har jo hvide hunde så jeg skal fx have mørkt tøj på.
pivedyr ved jeg ikke om du bliver så populær ved at have med - om man må ved jeg ikke engang. men mine piger ville i hvertilfælde blive meget ukoncentreret hvis dem foran eller bagved stod og peb med sådan et
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.490
Men det skal nok gå:-))
Men jeg er enig med Connie.......*pivedyr ved jeg ikke om du bliver så populær ved at have med - om man må ved jeg ikke engang. men mine piger ville i hvertilfælde blive meget ukoncentreret hvis dem foran eller bagved stod og peb med sådan et*
Masser af godbidder istedet:-)
mar 2008
Og vi kan derfra med et rødt bånd, og en masse fine kommentarer :o) Fik dog at vide det ville gavne os rigtig meget med ringtræning, og det tror jeg dommeren har ret i.
max var temlig forvirret, men det er også en hel ny verden for ham - sådan en sal fyldt med gørende hunde og skakkende mennesker - men alt i alt synes jeg han klarede det glimrende. Han er slet ikke vandt til at sidde/ligge stille en hel dag - han er jo altid i stalden :o)
MEEEN da folk klappede af dem der vandt de afgørende klasser blev han faktisk rigtig bange sprang op og pep og gøede helt ude af sig selv - hvad pokker gør man ved det? Man kan vel ikke træne klapsalver????
Men en rigtig god dag var det :o) Og tak for alle de pæne ord :o)
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.490
mar 2008
Det var også planen vi skulle have været til ringtræning, men der har hele tiden været noget i vejen... men det skal blive nu.
Men uden at vide noget som helst omkring udstillinger så synes jeg egentligt det var fint med et rødt bånd :o)
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.625
Det hele kan trænes væk, ved at gå på alle de skuer/udstillinger du har råd og lyst til
Nervøs før 1. udstilling....