Mors hund.... eller Fars hund ? {{forumTopicSubject}}
Jeg er jo 20 år gammel. 19 da jeg fik Zoe og har haft kæreste på i snart 2 1/2 år - Alt er fantastisk !
Det tog lidt overtagelse af kæresten for at jeg måtte få hund - men det gik fint og alt var godt
Zoe var min og jeg var lykkelig, vi knytter tætte bånd hver dag og jeg opdragede hende som MIN HUND
Men hun er en forrædder! - hun har stjålet min kæreste, eller han har stjålet hende - hehe
De sover sammen og han forkæler hende som bare fanden!
Hver dag når man kommer hjem fra Uni, skal han lige sove i en time eller to og Zoe ved det godt, så hun lægger sig hos ham med det samme han kommer hjem ! og vil ikke engang ud og gå tur med mor her ? :S
Dumme hund.. ;D hehe
Skifter jeres hunde også "yndslings" ?
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
Tjaaaae, her er kun mig jo!.. Basse er MEGET glad for min far, og han er uden tvivl hendes ypperste favorit blandt andre mennesker, men det er nu alligevel tydeligt at hun er min hund..
feb 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 98 Svar: 1.002
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 68
maj 2005
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 267 Svar: 1.919
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 431 Svar: 5.968
Nok fordi jeg træner dem, går tur med dem, giver dem mad, og godbidder osv.
Det er også mine hunde, jeg har købt dem, og betaler forsikringer, udstyr mm. til dem.
Legetøj og mad der deles vi om udgifterne
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
Og det sjove er at min kæreste slet ikke er vokset op med hverken andre dyr eller hunde - hans far HADER hunde :S heheh så det er lidt sjovt når Zoe kommer derhjem ! ( han er ved at blive ldit blød overfor hende )
Krumme - Hahah okai ! Jamen det lyder bekendt, der kommer Zoe til mig hvis hun vil ud, og til far for mad - han giver nemlig atldi for meget og putter leverposteg og andet godt i for "hun er jo så tynd" eller "det fortjener hun"
Miss Single - Ja et typisk - så er man ikke vigtig mere.
Zoe er knyttet til en hel række af mennesker, Min mors bedste veninde er bare den bedste , og min storesøster er hun helt vild med, tisser på gulvet når hun kommer osv osv
jul 2008
men han får alt det andet gode
Hah han sagde også da jeg fik hende " Hun skal fanme ikke sove i sengen, DET gidder jeg ikke" Nu tager han hende selv med ind i sengen , og spørg om hun ikke fryser på gulvet .... ej come on, hun er en hund - hun fryser altså ikke skat... :S hehehe
jul 2008
Kloge hunde !
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 431 Svar: 5.968
Ha ha sikken kæreste du har
Sådan er min også lidt, dog ikke med sengen, men den lille var han jo ikke begejsret for, han troede racen var støre, (heh) så da jeg kom med hende, kiggede han bare mærkeligt, og mente ikke det var en hund jeg havde købt/hentet, men en rotte.
Og nu er han ih og åh så glad for hende, og snakker og kæler med hende, og kalder hende ikke længere en rotte ;D
feb 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 98 Svar: 1.002
jul 2008
Ja er ret glad for at min kæreste og min hund er ved at knytte et bånd også - de har virkelig fundet en god mellemvej der hedder " Far over fodre og mor skal træne det af" hehe
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.224
okt 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 51 Svar: 350
Men det er så osse mig der træner med ham, gir ham mad, og nusser med ham. Min mor gir ham aldrig orde på noget.
Den eneste han ved han skal adlyde er mig. Da det er mig der er hans føre. Og sådan har jeg det bare. Så der er ingen der for lov at gå med ham, eller lige prøve at dække ham a. Nej det er kun mig
okt 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 51 Svar: 350
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 29 Svar: 907
Kalle er til gengæld rigtig mor syg. Det er kun min arm der duer når der skal hygges. Far kan skralde an hvis jeg ikke er hjemme....
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.694
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.037
det er lidt synd for min mand
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.870
Dét der kender jeg godt
Paya er 110% mor's hund, og hun ville aldrig vælge min kærestes skød frem for mig!
Men Shika halter det lidt for Når min kæreste er hjemme vælger hun oftest ham at putte ved i sofaen (måske fordi han sidder mere stille end jeg?)
Min kæreste har også kastet sin store kærlighed på Shika, for han har indset han godt kan opgive at ''erobre'' Paya
Men altså, når alt kommer til alt vælger begge hunde mor - Og om ntten er det kun mors dyne der fungere.
Så har ikke prøvet ligefrem at blive ''glemt/sorteret fra'' af hundene - Men lidt intern konkurrence mellem mor og far skader vidst ikke vovserne (tværdigmod - de forkælede dyr!)
KH Ann-Sophie
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 246
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.627
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 62 Svar: 640
Men den bedste er nok at det også altid er far om morgenen når hun skal ned og tisse. Hihi. Når jeg står op løfter hun knap nok hovedet, men ligeså snart farmand bare sætter sig op i sengen så er hun klar til at gå tur.
Men om natten ligger Fie under min dyne, tror det er fordi den er tykkest. Man er vel en puttehund.
nov 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 663
Jeg er alene med ham i hverdagen, men når min kæreste kommer hjem fra arbejdet i weekenderne prøver jeg at få dem til at få et bette bånd, ved at han har ham i snoren når vi går og han giver ham mad. Og mandag morgen når vi kommer hjem fra morgenturen og har sendt min kæreste afsted til arbejdet, løber han altid lige en runde i lejligheden og leder efter ham. Men resten af ugen bemærker han det vist ikke.
Og når det ringer på døren eller min kæreste kommer ind af døren, og jeg er alene hjemme, gør Kenzo altid.. Han passer godt på sin moaaar
jul 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 4 Emner: 141 Svar: 788
Mors hund.... eller Fars hund ?