{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
889 visninger | Oprettet:

Efterlysning af hund i Lødderup på Mors {{forumTopicSubject}}

Efterlysning af lille tæve fra Lødderup, Mors.

Den lille tæve hedder Tiki, er næsten 3 år gammel.
Hun er helt hvid med en lille sort plet på ryggen, hendes hoved er delt op i to hvor hun er sort og brun i den ene side og mest hvid i den anden side, hun ligner lidt en dansk/svensk gård hundblanding, hun er ikke ret stor ca 10cm høj, men man kan se hun har mange muskler i bagbenene, hun hedder Tiki men bliver også kaldt Tik Tak.. er ikke så glad for fremmede, og er sidst set omkring kl. 05 ved Elsø.

Ejer kan kontaktes på følgende telf. nr. 30 22 28 09 hvis I har spørgsmål om Tiki, eller hvis I har set hende.

Billede af Tiki vedhæftet.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterlysning af hund i Lødderup på Mors
  • #1   2. jan 2013 Er det ikke en fejl , at du skriver hunden kun er ....10 cm høj ???...... eller vil det sige at den er mindre end en ..Chihuahua .??

Jeg tænker på , at det måske kan forvirre folk , der vil lede efter den.. :).... hvis det er en fejl..... og hunden ER større...:)

• #2   2. jan 2013 Jeg har bare sat det ind ejer har skrevet til mig, men hunden er en blanding, og hun er vidst ikke ret stor, omkring gravhundestr. selvom en gravhund jo ikke er 10 cm smiley

Kender ikke ejer selv, men har kontakt til hende, og må sige, at jeg undrede mig over højde smiley

Men hun skrev den var omkring gravhundestr. så det er nok mere det man skal gå efter smiley

Kommentér på:
Efterlysning af hund i Lødderup på Mors

Annonce