{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.118 visninger | Oprettet:

Efterlysning af Hund {{forumTopicSubject}}

Jeg leder med lys og lygte efter min tidligere hund Fie. Jeg måtte være nødsaget til at give/sælge hende til et par, som jeg troede ville være de rette ejere for mit lille hjertebarn. Ifølge købskontrakten skulle hun afleveres tilbage til mig, hvis de ikke havde mulighed for at beholde hende. Jeg kontakter dem efter nogle måneder for at høre hvordan det går med hende, men får intet respons. Jeg gør det af flere gange, både opkald og sms'er, stadig intet respons. Her for en måned siden, næsten et år efter hun blev givet til dem, har jeg så fundet ud af at Fie er blevet givet videre til nogle nye ejere - UDEN at give besked til mig. Jeg måtte kontakte søsteren til dem som jeg gav Fie til, for at høre hvad der var blevet af hende. Mit dilemma er nu at hun fortæller mig, at de hverken kender navn eller by på de nye ejere, så jeg aner ikke hvor min lille pige er henne af i dag. Jeg er frustreret og ked af det, da jeg ikke aner hvad der er sket med hende eller hvordan hun har det. Derfor håber jeg at der evt. er nogle herinde der kender til hende.
Hendes daværende navn var Fie.
Hun er født den 17 Januar 2012 og er en blanding mellem en yorkshire terrier og en cairn terrier.
Hun er blevet avlet i Gårslev af en kvinde der hedder Helle Iversen.
Hun var en glad og meget frisk hund, men meget spinkel af bygning. Utrolig lange ben og kunne løbe ekstrem hurtigt og hoppe meget højt.
Hun er blevet solgt videre ude fra Løsning. Disse personer hedder Sophus Michael og Kristina.
Jeg har hende som et galleri herinde, hvis der er brug for at se flere billeder af hende.

Jeg håber inderligt at få forhåbentligt positiv respons, i håbet om at der er nogen der kender hende..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterlysning af Hund
  • #1   21. maj 2014 Det skulle efter sigende være en kvinde der har fået hende smiley

  • #3   21. maj 2014 Det skal siges at disse personer jeg gav hende til lovede at give mit updates på hvordan hun havde det.
    Da det ikke var med min gode vilje jeg skulle af med hende, men var nødsaget til det, udelukkende der skete nogle meget forfærdelige ting i min familie og mit liv. Jeg blev derfor tvunget af med hende, og troede jeg havde valgt et trygt og blivende hjem til hende. Jeg har haft hende fra da hun var hvalp, da jeg kom flere gange i ugen ved avler, og da hun blev gammel nok fik jeg hende selvfølgelig hjem. Jeg vil blot finde ud af hvordan hun har det, det er det eneste. Jeg ved også at jeg er den eneste der vil høre status omkring hende, af de der har haft hende.
    Hun blev givet videre blot få måneder efter hun kom hen til den nye familie, så derfor føler jeg mig en smule forrådt, netop fordi jeg ønskede det bedste for den stakkels hund!


Kommentér på:
Efterlysning af Hund

Annonce