{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har prøvet at tegne.....
  • #1   8. nov 2009 arh okay, prøver lige at smide billedet ind også smiley

  • #2   8. nov 2009 Sådan.. sidste billede i hendes profil..

  • #3   8. nov 2009 Lone og Michael... Meget gerne, men vil du s ikke prøve med Odin??? Så tror jeg min kæreste ville blive lykkelig! smiley

  • #4   8. nov 2009 Prøv at zoome ind på billedet når du tegner detaljer. (Hvis du altså bruger et billede på computer)
    Når du f.eks skal tegne øjet, så er det jo ikke bare nogle striber op og ned.
    Der er nuancer og små hvide prikker inde i øjet.

    Det er altid en god start at gøre noget ud af øjnene da det er der hele sjælen sidder i en tegning smiley

    Hvis du så går udfra øjet, kan du se at der er lidt mærkere omkring øjnene end det meste af hovedet..
    Så kan du stille begynde at "farvelægge" rundt om så der kommer nogle nuancer i pelsen, som igen gør at man kan se hvad for en hund der bliver tegnet..


    Det er også godt at kigge på andres tegninger !
    Da jeg for 10 år siden var på Kunsthøjskole , blev jeg faktisk bedre bare ved at kigge på de andres kunstværker. Man bliver inspireret og lærer en masse.
    Et godt fif er også at du kan prøve at tegne efter en tegning.
    Der kan man se hvor tegneren har lagt sine streger og det lærer man også af.
    Det er nemmere at tegne efter en tegning smiley


    Men en god start. Du har en tegnet hunden godt op og har et godt grundlag for så at gå videre med detaljerne !


  • #5   8. nov 2009 Jeg har lige et trick, da jeg har billedkunst...

    Tag en kopi af billedet af hunden, tegn firkanter på det, altså helt nøjagtige, f.eks 2x2 cm over hele tegningen.
    Lav så et blankt papir med de samme firkanter i samme størrelse og så tegn firkant for firkant efter..

    Jeg har absolut ingen talenter indenfor billedkunst men da jeg prøvede denne metode blev det faktisk super godt...

    (tegn firkanterne blødt op, ellers kan de være svære at komme af med igen:-)


Kommentér på:
Har prøvet at tegne.....

Annonce