460 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Lømmelalderen??? Lømmelalderen???

Hej allesammen.

håber i kan hjælpe mig lidt..vores lille bailey bliver 1 år næste måned.men nu begynder hun når hun er alene hjem med at ødelægge nogen ting,det har aldrig været en problem før.
jeg har købt det fineste ny legetøj til hende som hun har fået lige i morges da jeg skulle ud af døren.men trods det komm jeg hjem i dag og hun har været i nogen ting og har ødelagt nogen ting som hun udmærket godt ved hun ikke må røre ved...og jeg kunne godt mærke på hende at hun udmærket var klar over at det her er ikke så godt...
er det lømmelalderen=? og hvor langt tid bliver det ved???Hvad kan man gøre?
håber i kan hjælpe mig lidt...
på forhånd tak

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Udskiftning af 6 fliser i et toilet. Budget 1500,- 1.500 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lømmelalderen???
  • #1   26. okt 2009 Welcome to hell smiley

Jeg er i samme sitation og oprettede en trå om det for et par dage siden... Er bange for at der ik er så meget at gøre andet end at ride bølgen af..

Mit problem er så hovedsageligt at Bailey stjæler alt hvad han kan komme i nærheden af og aom alternativ er jeg blevet nødt til at fjerne alt hvad der kan stjæles, så jeg formindsker min egen hovedpine smiley

• #2   26. okt 2009 hvis det er bestemte ting der bliver f.eks et hjørne af en sofa, kan man smøre tigerbalsam på det område, og ja så ellers sørge for at der er massere af andre ting der kan bides i f.eks. legetøj, en frossen kar klud virkede rigtig godt på min tidliger hund..

• #3   26. okt 2009 Vi har samme problem lige pt. Og det er ikke fordi han lider af seperationsangst - han hygger sig bare gevaldigt med alt det han ikke må... Suk..

I dag har han ødelagt alle skufferne i køkkenet, hevet den nederste ud og spredt al indholdet ud over gulvet, mens det hele er blevet gumlet godt og grundigt i..

• #4   26. okt 2009 jubii andre med sammen problem, vores dejlige lilo, er så sød at hun er ved at ødelægge vores sofaer, tvbord og sofabordet, og det er heller ikke fordi hun keder sig, hun har vores store hund at lege med, som er meget glad for at lege med hende, og som er mere legeglad end lilo selv, åhhhh gud håber det snart går over.. smiley

• #5   26. okt 2009 Tak for jeres svar...puha...ja så er det ikke kun min hund der laver sådan nogen ulykker smiley
    men hvor langt tid bliver den "lømmelalder" ved???

Kommentér på:
Lømmelalderen???

Annonce