Lømmelalderen??? Lømmelalderen???
Hej allesammen.
håber i kan hjælpe mig lidt..vores lille bailey bliver 1 år næste måned.men nu begynder hun når hun er alene hjem med at ødelægge nogen ting,det har aldrig været en problem før.
jeg har købt det fineste ny legetøj til hende som hun har fået lige i morges da jeg skulle ud af døren.men trods det komm jeg hjem i dag og hun har været i nogen ting og har ødelagt nogen ting som hun udmærket godt ved hun ikke må røre ved...og jeg kunne godt mærke på hende at hun udmærket var klar over at det her er ikke så godt...
er det lømmelalderen=? og hvor langt tid bliver det ved???Hvad kan man gøre?
håber i kan hjælpe mig lidt...
på forhånd tak
jul 2009
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 95 Svar: 2.275
Jeg er i samme sitation og oprettede en trå om det for et par dage siden... Er bange for at der ik er så meget at gøre andet end at ride bølgen af..
Mit problem er så hovedsageligt at Bailey stjæler alt hvad han kan komme i nærheden af og aom alternativ er jeg blevet nødt til at fjerne alt hvad der kan stjæles, så jeg formindsker min egen hovedpine
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 374
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.687
I dag har han ødelagt alle skufferne i køkkenet, hevet den nederste ud og spredt al indholdet ud over gulvet, mens det hele er blevet gumlet godt og grundigt i..
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 122
feb 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 19
men hvor langt tid bliver den "lømmelalder" ved???
Lømmelalderen???