1.184 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 33 Svar

Trille bidt i hundeparken.! Trille bidt i hundeparken.!

Hej HG.
Lille oplevelse idag i hunde parken i hedehusene.!

I dag var vi i Hedelands hunde park. Og der var der denne hund der bed min hund Trille, altså ikke så hårdt men Trille hylede.
Men da der kommer nogen og fjernede denne hund, venter jeg lidt med at sætte Trille ned igen. Men da jeg så sætter hende ned, kommer den pludselig farende og bider ud efter Trille og viser tænder. Og skynder mig at tage Trille op med det samme.Så kommer ejeren over og siger "Han kan ikke lide små hunde, og når han så leger kan det bliver for voldsomt." .
Jeg tænkte bare vi går herfra, Jeg vil ikke være der fordi min hund ikke kan gå løst. Da jeg så går der fra med Trille i armene, komme hunden igen bagfra og bider ud efter Trille og bed mig i fingeren. Der blev jeg sku sur. Men jeg er sådan jeg tør ikke og sige noget. Men det gør jeg altså næste gang jeg kommer der ud og denne hund er der.

Altså der er min menning at en denne hund ikke må være i denne hundepark. For der er jo også mange andre små hunde. Det kan jo nde galt.

Hilsen Michelle og Trille.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trille bidt i hundeparken.!
  • #1   25. okt 2009 hej Michelle

jeg er lidt lige som dig, men der er jo grænse for hvad man skal finde sif i og man skal ikke finde sig i at andre hunde bider ens hund og slet ikke i en hundepark hvor det er meningen at de hunde der kommer der skal være venlig over for andre...

Håber i begge er ok efter denne oplevelse:)

Vh Malene

• #2   25. okt 2009 Det er derfor vi ikke går i hundeskove mere, der er alt for stor risiko for at min hund bliver angrebet og den risiko vil jeg ikke løbe.

• #3   25. okt 2009 som du selv skriver- sig det til vedkommende..

• #4   25. okt 2009 Der er jo nok ikke meget mening i at sige det næste gang du møder vedkommende....

Trist oplevelse...

• #5   25. okt 2009 Af samme grund kommer vi heller ikke i hundeskove, man ved aldrig hvad man møder... Al for stor risiko....

• #6   25. okt 2009 Vi er okey, Der skete ikke Trille noget eller mig blev bare ramt med en tand i fingern. Men vi plejer og kommer der ud og der er der ingen ting når hun leger med andre hunde. Men den hund ødelagde lig vores dag, for hun elsker og løbe rundt og lege. Vi var der kun i 10 min.

• #7   25. okt 2009 Vi er helt enige. Du skal kunne gå der med din hund løs også uden at en anden skal overfalde den. Da ejeren til den hund der bed både dig og Trille samtidig siger at hans hund ikke kan lide små hunde , bør den mand tage sine forholdsregler så sådan noget ikke sker. Altså burde han have sin hund i snor,hvis den ikke kan lide små hunde. De har jo trods alt også lov til at være der. Og da helt grotesk at han giver den mulighed for at komme tilbage og bide igen. Efter min mening en uansvarlig hundeejer. Skru bissen på og sig noget næste gang. Dog håber jeg aldrig det bliver nødvendigt. God tur til dig og Trille næste gang.

• #8   25. okt 2009 Mette -> Lige mine ord. Men jo tak, tager der ud igen snart. med Trille i snor og ser om den hund er der igen. Og hvis den så kommer løbende siger jeg sku noget til ham!!

• #9   25. okt 2009 Sådan!

• #10   25. okt 2009 K&B --> Trist. Men synes det er syndt andre skal ødelægge det for andre. En hund der kommer ind i et lukket område med hund, skal være venlig og kan med alle slags hunde.

• #11   25. okt 2009 nøj hvor er hun skøn var lige inde og se jeres galleri,,,og min datter sagde,,nåå,,nåå,,,nåå,nnåå..håber i er ok det er jo ikke meget bid sådan en lille en kan klare

• #12   25. okt 2009 jn&sn N --> Mange tak skal du have (: Men der skete hende ikke noget. Men nej, er sku bange for der sker hende noget, der skal jo ingen ting til. En stor hund skal jo lige træde på hende så har hund sku brækket ryggen næsten. (: hehe.

K&B --> Rigtigt !

Trille kan med alle hunde, men når hun synes de kommer for tæt på, napper hun ud efter næsen, men hun for ikke fat !! Hun har aldrig fået fat i næsen, men markere.!

• #13   25. okt 2009 Ubehagelig oplevelse både for dig er Trille... Håber da ik hun bliver mærkert af det overfor andre hunde...

Jeg kommer heller ik i hundeparker længere.. Der kommer alt for mange tumper der ik tænker sig om... Hvorfor klomme i e hundepak hvis din hund ik kan lide små hunde... Ihhh altså smiley

Jeg forstår så slet ik hvordan du kan undgå at sige noget.... Jeg kæfter op med det samme per automatik og i ren raseri... Men det er jo nok meget forskelligt smiley

• #14   25. okt 2009 Laura ---> Du har ret! Skulle havde sagt noget, men jeg er sådan jeg ikke vil være uvenner med nogen. Men snart der ud igen, med snor, og hvis den så er der og giver tegn til at ville bide igen siger jeg noget.

• #15   25. okt 2009 Michelle K...

Ja vi er jo alle meget forskellige og kan sagtens forstå dig... Men ja, sys bestemt du skal, på din egen måde, får sagt til dem at du slet ik sys det er okay hvis du møder dem igen...

• #16   25. okt 2009 Gør jeg også (:

• #17   25. okt 2009 Ps... Det der 8 1/2 ugers billede hvor hun sidder i kurven med en bold, er da SLET ik til at stå for smiley

• #18   25. okt 2009 Godt så! May the force be with you smiley

• #19   25. okt 2009 Danni ---> At hunden får mulighed for at angribe anden gang er intet mindre end dybt uansvarligt og så forkert som noget kan være.

Mener du at jeg er uansvarlig fordi jeg tager der ud igen og ser om hunden angriber min hund igen?

• #20   25. okt 2009 Okey nu jeg med hvad du mener. (: Må du sku undskylde. Du mener at hans hund for lov til at angribe min hund anden gang der ude og ikke iorden. !! Sådan så jeg med. Troede lige nemlig. !!

• #21   25. okt 2009 Når okey. Hehe, Læste den lige igen, og fik menningen ud af den. hehe. (:

• #22   25. okt 2009 Danni troede jeg fordi du skrev at lade hunden angribe anden gang, var fordi jeg skrev jeg ville tager der ud igen med snor og se om den giver tegn igen til at bide.

• #23   25. okt 2009 Ja ta der ud igen - du kan være heldig at det kun var en engangs oplevelse. Og hvis det sker igen så bliver du fandme sur og skruer bissen på.
    Ta evt noget i hånden som du kan vappe den en med hvis den kommer igen (ikke at man skal slå hunde) men hvis den er modig nok til at bide små hunde, så fortjener den sku en vap..

Fårrk hun er cute:)

• #24   25. okt 2009 Malene:

Ja, eller vappe ejeren en på siden af hovedet med smiley

• #25   25. okt 2009 vi kommer heller ikke i hundeskove mere af samme årsag

• #26   25. okt 2009 Gæt hvem:

Hvor er det dog irrterende at det skal være på den måde ik ?

• #27   25. okt 2009 Rigtig irriternde.
    Men har det også bare sådan at hvis hunden viser tænder til en anden hund skal man sætte den på plads ved at slå den over snuden eller hvad dens ømmeste sted er.

Men har det bare sådan had nu hvis den bed en anden hund der ude. Men tager nok der ud i næste weekend igen, der er noget der ude hver søndag. Så tager der ud igen søndag. Men efter dette er det blevet svært at stole på hunde. Men den så ellers sød ud og det, men det kan man ikke regne med. hehe.

Men ikke nok med det . Hver gang de hentede hunden efter den prøvede at bide tog de den i halsbåndet og gik tilbage hvor ejern sad. og slap. Det er sku ikke sådan man skal gøre.

• #28   25. okt 2009 Michelle...

Nej, så beder du sgu næsten også hunden om at løbe lige direkte tilbage til Trille hvis det er den måde de håndterer det på...

• #29   25. okt 2009 Trille var på jorden 2 gang i få min. så tog jeg hende op og gik min vej, hvor den så kom igen bag fra og hoppede op ad mig hvor jeg bare vendte ryggen til.

• #30   25. okt 2009 Og altså hver gang den kom hen til trille var jeg lige ved siden af, for at tage hende op, hvis det nu var og det var nu også klogt jeg var der da den så bed hende..

• #31   25. okt 2009 Michelle...

Giv lige en opdatering hvis du møder dem igen smiley

• #32   26. okt 2009 Laura. Det skal jeg nok (:

• #33   26. okt 2009 Sikke dog en øv oplevelse for jer begge.

Og som andre siger - hvis den hund ikke kan lide små hunde, så må ejeren jo gøre noget for at sikre, at de små hunde, som de møder, ikke "lider overlast" pga. hans hunds problem!
    Det er absolut ikke okay, at andre skal jages ud af en hundepark eller et hundeområde, fordi der kommer problemhunde smiley

Kommentér på:
Trille bidt i hundeparken.!

Annonce