518 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Argh vred over hundejer Argh vred over hundejer

Har lige været nede og handle lidt og ser på vejen hjem en ruhåret hønsehund stå lidt forvirret på et hjørne... Så kommer en far og en lille dreng cyklende og faren har en træliste i hånden som han cykler hen til hunden med - kan se hunden bliver bange og så får den ellers et rap på ryggen.

Ku' ikke lade være at råbe "undskyld hvad laver du lige, du slår da ikke din hund"
og svaret var så at han bare markerede fordi den løb over vejen... øh måske du ikke både skulle have din lille dreng med som skal støttes på cykel OG din hund hvis ikke du kan styre begge uden at skulle slå din hund (og hav den da i øvrigt i snor så slipper man jo for at den løber over vejen)....

Ja, måtte lige fortælle ham at jeg syntes det var en MEGET underlig måde at opdrage sin hund på... Men blev selvfølgelig bare skældt ud for at blande mig smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Argh vred over hundejer
  • #2   5. sep 2009 Ja åndsvage hundeejere findes jo desværre...

Min datter ringede tidligere idag og fortalte om en mand der stod og slog sin lab der lå på ryggen med knytnæver i hovedet for derefter at hive den op i struben og fortsætte med knytnæveslagende.. :o(
    Dette stod hans datter på ca 6-7år og så på.. :o(

Da hun bad ham om at stoppe fik hun at vide hun skulle holde sin kæft og pisse af.
    Hun ringede istedet til politiet der desværre ikke havde nogen ledige vogne, men som ville køre forbi når de fik det.. :o(

• #3   5. sep 2009 Trist der ikke er ressourcer til dyrepoliti... det er da i den grad påkrævet...

Ja lige i den stakkels hønsehunds tilfælde var det heldigvis ikke så slemt, men kan SLET ikke se hvorfor man skal slå sin hund - især ikke når "fejlen" er ens egen...

• #4   5. sep 2009 Åhh hvor er det trist - det sker desværre jo nok mange steder hver eneste dag :´( Godt at du sagde noget!

• #5   5. sep 2009 Det gør bare ondt helt ind i sjælen at vide at der er dyr derude der bliver behandlet som lort! jeg kan blive så arrig! tænk at de dyr bare INGEN mulighed har for et bedre liv med mindre nogen giber ind og får dyret fjernet smiley

De burde aflives..... ja ikke hundene

• #7   5. sep 2009 tror 80 % af de gange jeg har set folk slå deres hund / afstraffe på en ubehagelig måde, har været nogen der cykler med dem! Fatter ikke at folk ikke træner deres dyr så de slipper for alt den frygtelige vold smiley

Kommentér på:
Argh vred over hundejer

Annonce