Argh vred over hundejer Argh vred over hundejer
Har lige været nede og handle lidt og ser på vejen hjem en ruhåret hønsehund stå lidt forvirret på et hjørne... Så kommer en far og en lille dreng cyklende og faren har en træliste i hånden som han cykler hen til hunden med - kan se hunden bliver bange og så får den ellers et rap på ryggen.
Ku' ikke lade være at råbe "undskyld hvad laver du lige, du slår da ikke din hund"
og svaret var så at han bare markerede fordi den løb over vejen... øh måske du ikke både skulle have din lille dreng med som skal støttes på cykel OG din hund hvis ikke du kan styre begge uden at skulle slå din hund (og hav den da i øvrigt i snor så slipper man jo for at den løber over vejen)....
Ja, måtte lige fortælle ham at jeg syntes det var en MEGET underlig måde at opdrage sin hund på... Men blev selvfølgelig bare skældt ud for at blande mig
dec 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 4 Emner: 58 Svar: 651
Min datter ringede tidligere idag og fortalte om en mand der stod og slog sin lab der lå på ryggen med knytnæver i hovedet for derefter at hive den op i struben og fortsætte med knytnæveslagende.. :o(
Dette stod hans datter på ca 6-7år og så på.. :o(
Da hun bad ham om at stoppe fik hun at vide hun skulle holde sin kæft og pisse af.
Hun ringede istedet til politiet der desværre ikke havde nogen ledige vogne, men som ville køre forbi når de fik det.. :o(
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 150 Svar: 1.213
Ja lige i den stakkels hønsehunds tilfælde var det heldigvis ikke så slemt, men kan SLET ikke se hvorfor man skal slå sin hund - især ikke når "fejlen" er ens egen...
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 2.833
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 108
De burde aflives..... ja ikke hundene
feb 2009
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 83 Svar: 1.026
Argh vred over hundejer