Argh dem der ikke burde have hund! {{forumTopicSubject}}
Brokkede mig for noget tid siden over min veninde som har anskaffet sig en hund og er dybt uansvarlig...
Hun havde først kig på en hvalp fra et kuld hun ku få efter sommeren men hovedkulds kørte hun så til Tyskland efter en anden for en to uger siden...
Hvalpen er nu 10 uger og om en uge eller noget tager hun på ferie og skal allerede have hvalpen passet... Og da hun ikke kan få nogen til at passe hvalpen hele ugen skal den smides rundt mellem flere - synes det er SÅ synd for den lille hvalp der lige er blevet taget fra sin flok og nu allerede skal forvirres ved at skulle væk fra sin nye mor.... bliver så vred på den lille vaps vegne....
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 431 Svar: 5.947
Det lyder heller ikke særlig ansvarligt hvis du spørger mig
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 150 Svar: 1.213
Sagde også jeg ikke syntes det var smart den skulle flere steder hen og forvirres (ikke at jeg overhovedet synes den skal passes en hel uge i så ung en alder) men så blev hun bare sur....
Ville også ønske jeg kunne passe ham, men står og skal flytte til Geneve og har SÅ meget at se til at jeg ikke synes jeg kan klare endnu en vaps der ovenikøbet skal renlighedstrænes....
jul 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 114
DET ER JO HELT GALT
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 150 Svar: 1.213
Endnu engang kan man jo kun sige at folk skal tænke sig rigtig godt om mht om de BØR anskaffe sig en hund og i øvrigt også overveje kraftigt hvornår det passer sig...
jul 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 114
Men nu er jeg også en af dem der i det hele taget ikke synes at det er fedt at skulle væk fra min hund når vi på ferie(men har da gjort det et par gange)
Det er også bare mega svært når man skal forklare venner/veninder at det de har gang i er helt galt... Folk tager det så personligt.. Selvom det bare er for at hjælpe :O)
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 82
Argh dem der ikke burde have hund!