{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
969 visninger | Oprettet:

Hold da op en løgn :o {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige opdaget på det andet galleri at der åbenbart er en ret heftlig løgn ude omkring mig :S

Jeg skrev i en debat at jeg syntes det var drastisk at aflive alle blandingshvalpe.

Jeg får så smidt i hovedet at det skulle jeg ikke snakke for højt om, for jeg havde jo fået fjernet tænder på en hund fordi jeg var bange for den skulle bide min baby smiley

Den eneste jeg har fået fjernet tænder på er Lilly, og det skete før jeg overhovedet blev gravid, og hun fik fjernet 9 tænder i undermunden da de pga hendes overbid gik op og lavede ravage deroppe..

Lilly blev desuden solgt mens jeg var gravid, da jeg ikke havde energien til at give hende det hun behøvede, og min kæreste ikke ville hjælpe.

Jeg har så efter jeg har født besøgt Lilly, og har aldrig været bange for hun ville bide Katja ALDRIG..

Aldrig har jeg mødt en mere venlig hund end hende..

Da hun fik fjernet tænder ville jeg ikke engang have børn, den lydt kom først da jeg vidste jeg var gravid..

Var godt nok ved at falde ned af sofaen i bar forargelse over at nogen kan finde på sådan en løgn, for det er da helt ude i skoven

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hold da op en løgn :o
Kommentér på:
Hold da op en løgn :o

Annonce