1.426 visninger
|
Oprettet:
Hold da op ! {{forumTopicSubject}}
Er det bare mig eller er der bare rigtig rigtig mange chiér til salg for tiden.....
Der poppede bare hele 3 annoncer op i siden her lige før, synes da lige det var mange på en gang.........
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.120
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.805
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.805
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 693
Jeg tænkte bare "sikke en prisforskel"
og da jeg ikke skulle bruge hunden til udstilling, og ikke kendte til PL, var jeg så dum. Nu går jeg i spænding og venter på at få afvide når han er 1 år om han har PL. DET SKER ALDRIG IGEN
Kontaktede ellers en DKK avler, men hun ønskede kun at sælge til folk der ville udstille hundene. Der mistede jeg nok ogs lidt for DKK avlerne
Men nu kan jeg sagtens se hvor mange der er til salg
Flere har ogs spurgt "hvorfor har du ikke købt en hun, så du kan få hvalpe" JEG skal IKKE have hvalpe
feb 2010
Følger: 25 Følgere: 23 Hunde: 5 Emner: 6 Svar: 31
dec 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 64 Svar: 334
dec 2010
Følger: 24 Følgere: 21 Emner: 168 Svar: 1.198
nu gider jeg ikke snakke tavle vs. ikke tavle
MEN en ting er helt sikkert, at selvom jeg ønsker at lave et kuld på min pige uden tavle gør det da ikke at hun ikke skal tjekkes for PL!!!
og ja mine hvalpe kommer til at stå som nogle uden tavle, men de bliver til gengæld tjekket i hoved og røv! så jeg synes ikke det er særlig pænt af dig at skære ALLE tavleløse avlere over én kam og sige at alle da på ingen måde gider at gå op i sine hunde og få dem tjekket. for jo det er der faktisk nogen der gerne vil. synes ikke du kan sidde der og udtale dig på andres vegne før du faktisk ved noget konkret!
Maja T
uanset om du køber en hvalp med eller uden tavle kan du altså først få den tjekket for PL når den er 1 år. før er den ikke udvokset, og det ændre en tavle altså IKKE på.
dec 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 64 Svar: 334
Men jeg synes da det lyder godt, at du vælger at få din hund tjekket inden parring.( husk også hanhunden )
Held og lykke :o)
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 693
Jeg ved godt det med de kan tjekkes når de er 1 år gælder alle, med eller uden tavle. Men havde jeg en hund med tavle og vidste der ikke var nogen bagude med PL, ville sandsynligheden for min hvalp får det, heller ikke være så stor, som hvis hundene bagude har det.
Så jeg venter i spænding, men han er heldigvis en skøn hund alligevel !
dec 2010
dec 2010
feb 2010
Følger: 25 Følgere: 23 Hunde: 5 Emner: 6 Svar: 31
ja der er nogen der bare gør det uden at chekke sin tæve og den hand der skal lave hvalpene,.
Men jeg ved jo hvad jeg står for,om market er mættet skal jeg ikke gøre mig klog på christine, måske er det rigtig måske er det ikke .-)
Dem jeg kender ligger en ære i at finde de bedste hanner til deres tæver ,så der kommer så gode hvalpe ud af det så muligt.
Jeg er hverken snob eller andet, jeg har selv haft en chihuahua uden tarvle desværre blev han syg, det er grunden til jeg købte tarvle med min chihuahua
ja der meget der ikke giver mening her i livet,bla at du dømmer ALLE uden at vide noget om dem eller jeg.
for mig er sådan et forum hygge,og mennesker der ikke dømmer hinanden med råder og hjælper hinanden, bliver så så øv når der er negative mennesker her hvor vi skulle have det rart
Hold da op !
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside