{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tæve vs. han sind/temperament
  • #3   6. jun 2009 Jeg oplever hanhundene som havende lettere ved at knytte sig til familien, hanhunden er ligevægtig da han ikke påvirkes af løbetider som tæven gør. Et hegn holder ham inde hvis man skulle have en løbsk tæve som nabo.

Når man vælger at tilføje en hund til familien er det vigtigt man overvejer mulighederne for at skille hundene ad under løbetid, hvis man vælger en af hvert køn. Eller på forhånd beslutter om han eller tæve skal neutraliseres.

Lige så vigtigt er det at være opmærksom på alder mellem hundene og være bevidste om at vælge den hvalp der mentalt tegner til at fungere bedst i den hverdag man har at tilbyde. Vælg en hvalp fra en dygtig opdrætter, gerne en der mentaltester hvalpene før salg, så er du godt på vej til at finde der passer bedst til dig og den hund du i forvejen har.

• #4   6. jun 2009 Udover forskelle såsom løbetid osv, så afhænger det vel også i stor grad af hvilken race der er tale om....Synes mange af de "rygter" der er omkring hanhunde er noget overdrevne. Eller også har jeg bare været heldig aldrig, at opleve det ved nogen af de hanhunde jeg kender.
    Jeg synes at hanhunde har et mere stabilt temperament end hunnerne

• #6   6. jun 2009 Søren- Næ det er nu baseret på de tæver jeg kender. Det samme som dine observationer, som jeg iøvrigt langtfra kan genkende på egen eller andres hanhunde

Kommentér på:
Tæve vs. han sind/temperament

Annonce