{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.286 visninger | Oprettet:

Tæve vs. han, fordele/Ulemper {{forumTopicSubject}}

Endnu et indlæg fra mig, beklager smiley

Jeg har bare svært ved at bestemme mig, så tænkte jeg måske kunne høre hvad I mener om henholdsvis en han og en tæve. Hvilke fordele og ulemper er der ved de forskellige køn?
Allerhelst ville jeg jo gerne at jeg kunne vælge begge dele, men min mand er ikke meget for idéen om 3 hunde. (Men han bliver nok klogere en dag smiley )

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tæve vs. han, fordele/Ulemper
  • #1   14. jan 2011 en fra eller til hahah smiley

Mopsene hygger sig jo sammen smiley

Jeg er glad for min hun hund... hun er blevet sterilliseret og kan derfor være sammen med andre hunde året rundt og bløder ikke så det ikke nogen gene osv..
    Jeg synes hun bare hun hunde har en anden personlighed end han hunde og så er man fri for alt det strinteri hihi.. og at hunden ikke hele tiden vil parre...

andre vil sikkert finde fordele ved han hunde.. sådan er vi jo forskellige..
    Tror dog sagtens jeg kunne have en han hund hihi.. men er lidt nervøs for det med deres domination osv over for andre hanner mm..

• #2   14. jan 2011 Jeg har en kastreret hanhund, så jeg har ikke en, der hele tiden strinter eller vil parre sig (det havde jeg nu heller ikke inden kastreringen).

Jeg ved ikke, om der er den store forskel på mopsernes køn når først de er kastrerede/steriliserede. Nogle hanhunde har hanhundeaggressioner, men det er langt fra alle.

Jeg vil til enhver tid foretrække hanhunde - kan ikke rigtig sætte fingeren på hvorfor smiley

• #3   14. jan 2011 Jeg har en af begge køn smiley Min tæve er sterilliseret, da jeg synes ulempen ved tæver er at de kommer i løbetid og selvfølgelig også fordi vi ikke vil have hvalpe på dem smiley Min hanhund er meget roligere end tæven og det har han altid været og han har ALDRIG strintet nogle steder, kun på gåturene smiley
    Min erfaring er bare at tæver er mere bestemte.

Men jeg elsker begge køn og synes de er lige skønne !

• #4   14. jan 2011 Er så glad for vores dejlige han mops:) Men vil også gerne ha en hun mops.. for mig er der ikke den store forskel om de er hanner eller hunner.. syns personligheden bestemmer mere om dyret end kønnene gør:)

• #5   14. jan 2011 Jeg foretrækker hanner., der er et eller andet over en han, der tiltrækker mig ... og jeg ved ikke helt hvad det er smiley og jeg har 4 tæver hjemme i øjeblikket... og kun en han. måske det er derfor.... ene hane i kurven ;)).....

• #6   16. jan 2011 ville helt klart vælge en tæve jeg er nemlig træt af at tørre pis op hver dag efter en karlsmart mopsediller der tror han er manden i huset.

• #7   26. jan 2011 Trine - det må da være et træningsspørgsmål. Samson kommer 100% hver gang jeg kalder.

• #8   15. feb 2011 Jeg elsker min han mops som på ingen måde er hanfikseret. Han tisser aldrig indendørs, han er rolig og spiller aldrig op overfor andre hanner og "humper" aldrig. Jeg har ikke erfaring med tæver men de tæver jeg har mødt har klart været mere bestemte og meget mere aktive. (ikke at min hund er doven for det er han ikke)
    Jeg ville gerne prøve med en tæve engang men der er jo forskel på alle hunde.

Kommentér på:
Tæve vs. han, fordele/Ulemper

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce