1.403 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 29 Svar

Aiya er blevet akut indlagt.. Aiya er blevet akut indlagt..

Er simpelthen bare så ked af det og bange lige nu..

Vågnede imorges fordi der var en hund der gik og larmede helt vildt på trægulvet.. Åbnede så øjnene og så at det var Aiya, som væltede rundt..

Hun gik, som havde hun drukket en kasse øl og savlen stod bare ud af hende som et vandfald.. Skyndte mig at tjekke de ting hun umiddelbart kunne have haft fat i, men hun havde ikke taget noget, så skyndte mig i tøj og kørte babu babu ind til dr. dyr..

De tog imod hende med det samme og har nu indlagt hende, for at finde ud af hvad der er galt..

Da vi kom ind til dyrlægen, gik hun sådan nogenlunde normalt igen, men meget stille og med halen mellem benene.. Savlen væltede dog stadig ud af munden på hende og jeg kan garantere for de skal have vaske gulv de steder vi har gået..

Umiddelbart aner de ikke hvad der er galt, andet end det nok har noget med nervesystemet at gøre, da hun savler sådan.. De vil ringe til mig så snart de ved mere, men kæft hvor er ventetiden da uudholdelig.. Er der nogen der har prøvet noget lignende eller har forslag til hvad det evt. kan være?

Jeg tænker jo desværre selv lidt i de baner, at det kan være Beagle Pain Syndrom, men ved det jo ikke..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aiya er blevet akut indlagt..
Kommentér på:
Aiya er blevet akut indlagt..

Annonce