Skal af med Aiya.... {{forumTopicSubject}}
Har efterhånden truffet en meget svær og noget træls beslutning... Jeg har valgt at det er på tide at skille mig af med et af mine kæreste ejer, nemlig Aiya Stoltze da jeg ikke har tiden til at passe hende og give hende den opdragelse hun trænger til i kraft af at jeg er blevet selvstændig og ikke er ret meget hjemme.. De der kender Aiya ved hvad jeg mener når jeg siger hun er verdens dejligste hund med den største personlighed, men hun er desværre også meget sin egen og kræver derfor nogen der kan give hende en "hård hånd" og løbende opdragelse og nyde hende for den dejlige hund hun under hendes, nu, lidt uopdragne ydre er.. Jeg vil ønske jeg kan videreformidle hende til en jeg kender, da det så vil være nemmere at yde hjælp og støtte samt have muligheden for at besøge hende.. Jeg vil ikke modtage nogen form for penge for hende, men vil være 150% sikker på hun kommer til et godt, varmt og blivende hjem med en ejer som kan give hende det jeg i øjeblikket ikke kan tilbyde hende.. Hun er så fantastisk dejlig en hund og det er skide svært at give hende fra mig, men jeg bliver nødt til at tænke på hendes bedste og da jeg ikke vil aflive hende grundet at jeg har været en dårlig ejer på det seneste, ser jeg dette som den bedste løsning.. Kontakt mig meget gerne pr telefon eller her hvis du har spørgsmål eller interesseret.. Kan ligeså godt med det samme sige at jeg ikke ønsker en debat her i opslaget, så hvis nogen har noget evt galde de vil af med, så skriv det lige en privat besked istedet..
feb 2011
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 2 Svar: 3
Skal af med Aiya....
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside