{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.398 visninger | Oprettet:

Skal af med hunden :\ {{forumTopicSubject}}

Så er vi kommet så langt at vi skal af med min elskede hund Zacho, som jeg har haft i lang tid. Vi skal af med ham, fordi mine forældre er skilt og skal flytte til noget mindre! :Han er min bedsteven igennem tyk og tyndt.
<i>Undskyld, skulle bare ud med det</i> smiley

<b>Zacho:</b> http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=76633&ipc=242244

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal af med hunden :\
  • #1   2. jan 2011 Åhhh nej, det er ikke til at bære smiley

Knus og tanker herfra - ikke mindst til Zacho, den stakkel!

• #2   2. jan 2011 <b>Det er mig der skal bestemme, hvornår han skal hen til hans nye hjem!</b> :\

• #4   2. jan 2011 Ja, vi har fundet et. Men det er bare så hårdt for mig, da det er <i>min</i> hund, så jeg skal bestemme hvornår de nye ejer må hente ham.. :\

• #5   2. jan 2011 Ser du der står jeg af - man flytter da ikke et sted hen, her dine forældre, hvor man ikke kan have sin bedste ven med....

• #6   2. jan 2011 Kan han ikke komme med selv om det er en mindre bolig?

• #7   2. jan 2011 kan sagtens sætte mig ind i hvordan du have det

• #8   2. jan 2011 Det er ikke sikkert vi må have ham, i den lejlighed vi nu finder. Men jeg nægter at give mine forældre tilladelse på at give ham bort.

• #9   2. jan 2011 Jeg synes, du skal sige til dine forældre, at de skal prøve at finde en lejlighed, hvor husdyr er tilladt inden i går i gang med at finde hjem til ham. smiley

• #10   2. jan 2011 Irene: Vi har allerede fundet et hjem til ham, men har ikke sagt til dem, hvornår de må få ham.
    Vi har også gjort alt for at finde et sted, hvor vi må have husdyr, men så er det lidt svært, når huslejen, sikkert er meget høj :\

• #11   2. jan 2011 Øv smiley Men forhåbentlig er det et godt hjem i har fundet. Det er træls når voksne ikke kan finde ud af det sammen

• #12   2. jan 2011 Det er rigtigt :\
    Det er nogen vi kender der skal have ham, så jeg får mulighed for at se ham, hvis jeg får lyst..

• #13   2. jan 2011 Jeg synes det er meget uansvarligt, at flytte et sted hvor man ikke må ha' dyr, når man har en hund.!
    En hund er ligeglad med hvor meget plads der er, så at lejligheden er lille er ikke noget problem.
    Jeg kan sagtens sætte mig ind i hvordan du har det, men jeg synes dine forældre skal ta' sig voldsomt sammen!

At finde en der vil have ham, og hvor du kan besøge ham hvis du har lyst, er både synd og forvirrende for hunden.
    Når han skal skifte familie, bliver det kun sværere for ham, hvis han stadig skal blive ved med at se dig!

• #14   2. jan 2011 Jeg var lige fyldt 17 år. Havde hund og kat- de var begge mine. Pludselig en dag, meddeler min mor, at vi skal flytte inde for to uger ( hund havde vidst det længe, men havde ikke sagt noget). Der var ikke tilladelse til at have husdyr i den nye lejlighed............ Jeg ville bestemt ikke af med mine dyr, så jeg søgte med lys og lygte ( det var længe før internettes tid) efter et værelse eller ligende. Vi boede på Nørrebro og jeg fandt et værelse til leje, hos en der havde en villa i Albertslund. Dagen efter at jeg havde hjulpet min mør og mine søskende med at flytte over på Jagtvejen, flyttede jeg mig selv, mine ting og mine dyr ud til Albertslund. Havde bestemt ikke regnet med at jeg skulle flytte hjemmefra i så tidlig en alder, men selvom det var fantastisk hårdt i starten, gik det jo alligevel- og jeg kunne beholde mine dyr, hvilket var det aller vigtigeste.

• #16   2. jan 2011 <b>*Monica med de skønne hunde* :</b>
    Jeg synes du er for grov! Det er ikke min skyld at mine forældre ikke kan. Vi tager netop ansvar ved at sige: "okay, vi har ikke råd til ham længere..." Det kan godt være du mener det er forkert. Men er det ikke mere forkert at aflive ham?!

• #17   2. jan 2011 <b>Oskar & Noah .</b>:
    Mange tak, for de støttende ord. Det er nemlig sådan, det hele er..

• #18   2. jan 2011 ©MA ?:
    Jeg giver absolut ikke dig skylden, jeg føler med dig og synes det er rigtig synd for dig.
    Men jeg synes det er for dårligt af dine forældre!

Oskar & Noah .
    For det første så har jeg intet sagt om denne pige, tvært imod.
    Det jeg har skrevet er rettet mod hendes forældre.
    Som .::$::. Reiki Master .::$::. skriver man flytter ikke bare et sted hen hvor man ikke kan ha' sin bedste ven med!

"Så det sidste hun skal hører på fra vidtfremmede mennesker, der overhovedet ikke kender hendes forældre og deres private forhold er da at de er uansvarlige mennesker!!!!"

En ting har jeg lært herinde er, at tåler man ikke at folk måske ikke lige siger det man vil høre, så lad vær at oprette et indlæg!

• #19   2. jan 2011 Øv øv, føler med dig !!! smiley

• #20   2. jan 2011 Hvis jeg pludselig af en eller anden grund ikke kunne blive boende i vores hus med mine to hunde og to katte, så har jeg sagt til min mand at jeg sætter et telt eller cambinvogn op ude i skoven, nægter simpelthen og gå af med mine dyr, det elsker jeg dem for højt til. De er det bedste der er sket mig og hvor har jeg dog ondt af dig og din hund skal splittes fra hinanden smiley

• #21   2. jan 2011 Camilla:
    Thumps up!

• #23   2. jan 2011 *Monica med de skønne hunde*
    Du kunne i det mindste ha' sagt det hele på en BLID måde, i stedet for at losse det hele i ansigtet på mig, som om jeg var dum..

• #24   2. jan 2011 *Maria med de skønne jagthunde* .
    Vi skal være ude inden februar :\

• #25   2. jan 2011 Føler med dig og din hund. Husk at hunden skal have god tid til og falde til i det nye hjem før du besøger den.
    Jeg ved godt det bliver svært for dig og vente mindst et par måneder, men det ville være det bedste for din hund, så den ikke bliver alt for splitet.
    Jeg håber for jer begge i falder til i alt det nye der sker.
    held og lykke.

• #26   2. jan 2011 Brug hjernen, før du køber hund. S
    Mange tak, det skal jeg nok huske! smiley

• #27   2. jan 2011 Oskar & Noah .

Du er simpelthen en tarvlig strigle !!!:

Det er da tydeligvis en meget god beskrivelse af dig selv smiley

• #28   2. jan 2011 Det er noget rigtig møg. Håber at du og din hund få en sidste god tid sammen. Hvis I i forvejen kender dem der skal overtage din dejlige hund, så lad dem komme og besøge jer ofte, så hunden får vænnet sig rigtig meget til dem. Det er synd for både dig og dine forældre og jeg er sikker på at de bestemt ikke har valgt lejligheden for at være onde mod dig.
    Trøst dig med at din hund kommer et godt sted hen.

• #29   2. jan 2011 Lea A:
    Mange tak, det skal jeg nok. Jeg vil prøve og aftale med mine forældre og de kommende ejer omkring det. Tak

• #30   2. jan 2011 Hvor er det trist når sådan noget sker og synd for dig :O(

men man skal også se positivt på det når valget er taget og den nye familie er fundet.
    Jeg skrev hver uge til de tidligere ejere af min hund som jeg har haft i 7 mndr for at fortælle dem at hun havde det godt, sendte billeder til dem i tide og utide for at vise at hun er okay.
    de har mødt hende en gang siden som de er meget glade for da de kan se at hun er ok med sit nye hjem.
    Så syntes selvfølgelig du skal gøre et samme så du ved at dit valg af familie er det rigtige.

• #31   2. jan 2011 *Maria med de skønne jagthunde* .
    Ja det er rigtigt, det er en god måde at se det hele på, mange tak smiley

• #33   2. jan 2011 Jeg synes det er uansvarligt af dine forældre at lægge så stort et ansvar over på dine skuldre at du skal bestemme hvornår hunden skal væk, det er ikke et ansvar et barn burde få pålagt sig uanset hvor gerne det ville

• #34   2. jan 2011 Du er selvfølelig ikke ret gammel, så man må da håbe din opførsel bunder ud i at du er hamrende umoden!

Hvad kan man så håbe din opførsel bunder ud i?

• #35   2. jan 2011 *Stinne Leonora Med Terroristerne Avalee & Amaiya *:
    Det er rigtig nok, men jeg fik ham i fødselsdags gave.. Såé han er min hund..

• #36   2. jan 2011 @MA

Ja og netop derfor burde du i mine øjne ikke have dette ansvar, her burde dine forældre tage en beslutning.

Men nok om det smiley - Håber du kan få lov til at besøge din hund ude ved de nye ejere, kunne i jo evt. stille som en betingelse smiley

• #37   2. jan 2011 *Stinne Leonora Med Terroristerne Avalee & Amaiya *:
    Ja det kunne vi selvfølgelig finde ud af, når han er faldet til, ved det nye hjem smiley

• #38   2. jan 2011 Oven i en skilsmisse er et tab af en kærkommen hundeven da endnu sværere, føler med dig, du må have det trælst pt.
    Håber det alt sammen løser sig.

• #39   2. jan 2011 MONICA,,,,,,,,,,man kan sgu godt hører du er bitter over dit liv eller ikke har så meget indhold i det,,,,,,,sikken noget lort at lukke ud,,skal vi så også,,sige du må sgu selv betale dine briller selv om det ikke var din skyld,, DIT TIDLIGER INDLÆG,, stakkels familie der står i sådan en kedelig beslutning,,,,,,,håber det bedste for dig og hunden og dine foældre de har det sikkert heller ikke nemt,,,,,,,,,,,knus

• #40   2. jan 2011 Mange tak Pia..

• #41   2. jan 2011
    uha uha

en ung pige opretter en tråd om sin hund der skal afleveres og her kommer så den ene stride melding efter den anden.
    når i svare på et indllæg så gør det med PLI for søren, vi alle skal jo være her og det er ikke nødvendigt at træde på folk der ligger ned

• #42   2. jan 2011 Puha sidder helt med en klump i halsen. Min mand og jeg er også gået fra hinanden. Jeg skal blive i huset , og vores søn skal deles ugeligt. Vi har to bullere, Emma er min og Aino mandens. Men de er min søns bedste venner, og han bruger dem rigtig meget til nusse, putte og bare tale med. Emma bliver self. Men manden kan ikke finde noget hvor hunde er tilladt. Jeg er meget skeptisk over to hunde, da økonomien virkelig bliver stram, selv om jeg har et godt job. Men hus, privat skole og bil. tja det koster meget, og jeg har jo egentlig ikke valgt to hunde. Men ja så må Aino ski blive, hvis det bliver helt umuligt for manden at finde et sted, hun kan komme med, vil ikke kunne bære at sige til sønnen, at Aino skulle væk, og kun Emma ville han have tilbage.

• #43   2. jan 2011 *Maria med de skønne jagthunde* .:
    Som du kan læse, er det ikke kun mig med den mening herinde.
    Men havde jeg været i den situation, havde jeg valgt at flytte hen til noget familie eller venner indtil jeg fandt en bolig hvor jeg kunne ha' mine hunde med!

• #44   2. jan 2011 Ina T:
    Jeg kan godt se at vi står faktisk i det samme problem :s

• #45   2. jan 2011 Hvor er det ærgeligt for dig, at I ikke har kunne finde et sted med en fornuftig husleje, hvor du måtte have din hund med.
    Men godt, at I så har fundet et sted til hunden og så endda hos nogle mennesker som i kender. Så kan du jo følge lidt med på afstand hvordan det går hunden. Men husk også, at de nye ejere måske gør nogle ting lidt anderledes end du/i måske har gjort og det må du acceptere og kan ikke rigtig kommentere på. Du kan kun råde fordi du kender din hund.

Til dem som absolut skal ytre sin mening om, at det er for dårligt etc etc. Må sg aldrig håbe at I skulle komme til at stå i en situation hvor I bare ikke kan finde en bolig hvor jeres hund(e) kan komme med.
    Men i dagens danmark hvor man har hørt om rigtig mange boligforeninger o.l. som har lavet forbud mod bestemte hunderacer, store hunde og måske bare hunde generelt, så er det ikke blevet spor nemmere lige i en fart at finde et sted at bo med sin hund.
    Så klap hesten et øjeblik, udvis lidt respekt for andres problemer og så bed til gud om at det ikke måtte ske for Jer.

• #46   2. jan 2011 Årh stakkels dig.

Vil give ret i dem der mener dine forældre er uansvarlige - Både overfor dig og for hunden.
    Og du burde give dem et los bagi for det, i stedet for at forsvare deres handlinger.
    Ellers må de sgu blive sammen, til de finder noget at bo i, hvor der kan være hund. Man må lige tage sig sammen og tænke på børn og dyr først der.

Men jeg har ondt af dig og vuffen. Jeg håber du klare den og at hunden bliver glad for sit nye hjem og 'glemmer' dig =)

• #47   2. jan 2011 *Maria med de skønne jagthunde* .:
    Ja, jeg svarede dig jo osse (;
    Jeg er bare ikke den eneste der emner som jeg gør, det var mere det jeg ville understrege.
    Denne lille pige, skal ikke have dårlig samvittighed - men det skal hendes forældre, som jeg osse har skrevet længere oppe!

• #48   2. jan 2011 Monica:

Nogle gange skal det bare gå stærkt! Vi kender ikke grunden til TS orældre skal skilles, og det kommer heller ej os ved. I mit tilfælde skal det også bare gå stærkt. Bare vi ser på hinanden slår det gnister af vrede. Og der er to børn herhjemme, en fælles på 5 år, og en stor pige på 15, som jeg har haft siden hun var 4 år. Det er så smerteligt og følelserne hænger så langt ude, at der altså ikke tid til han skal være skrevet op i 5 år, før han kan få en lejlighed, hvor hunden kan komme med. Så ender vi ski alle herhjemme som nervevrag, og jeg vil have to dybt ulykkelige børn, der virkelig vil blive mærket. Meget mere end de er i forvejen, og det kan vi altså ikke byde dem, grundet en hund. Vi er de voksne, og børnenes ve og vel kommer altså først. Heldigvis har jeg så muligheden for at kunne beholde begge hunde.

• #49   2. jan 2011 *Monica med de skønne hunde*:
    Jeg synes bare at du brugte en meget grov tone! Og det er ubehageligt, skal jeg lige sige dig! Og jeg er ikke en lille pige! <i>Det</i> jeg understrege. Hvis du ikke har noget pænt eller støttende at sige, så lad vær med at skriv noget!
    Jeg skrev dette indlæg, for at få støtte, ikke få grove indlæg tilbage.

• #50   2. jan 2011 Monica - nu er det måske ikke alle, der ligesom du har muligheden for at bo et andet sted i mellemtiden....

sådan er virkeligheden bare, fakta.. og at se virkeligheden i øjnene er vel ansvarlighed? det er vel nemmere at lukke øjnene, og sige "det hele nok skal gå"

og jeg elsker - at du skriver, at "HG er blevet et trist sted at være :("
    jamen du er da i hvert fald selv med til at påvirke HG den retning.

• #51   2. jan 2011 Der er godt nok nogen der har travlt med, at så må man bo i telt, finde en lejlighed/værelse og flytte selv osv osv..
    Det havde ts nok gjort, hvis hun var 18 år. Nu er hun kun 15 og så er det jo anderledes.

Jeg er enig med Brug hjernen - vent nogen måneder, før du besøger ham igen

• #52   2. jan 2011 Monica - Eller hvad ville du så gøre hvis det var dig der skulle ud af din lejlighed, forholdsvis rigtig hurtig (inden februar, mener jeg det var) du kunne ikke finde en lejlighed med dyre tilladelse, og du nu ikke lige kunne presse dig på, og bo hos dine venner/familie i mellemtiden, der kan jo gå lang tid før denne lejlighed findes.

Ville du så sætte dig ned på gaden i en pap-kasse, og være glad, fordi du stadig havde dine bedste venner ved din side? eller ville du mon skaffe dig af med dem? :o)

• #53   2. jan 2011 Jeg er så selv en af dem , der ofte syntes folk giver for let op, når det drejer sig om og smide hunden ud.
    Men for mig er forskellen i dette indlæg at TS ikke kan gøre noget.
    Kommer der indlæg fra en om dyremishandling, hjælper det da ikke noget og skælde ts ud for noget en anden har gjort.

Selv jeg syntes nok der her er indlæg der ikke burde være i denne tråd.

• #54   2. jan 2011 Nu gider jeg ikke lige sidde og svarer hver enkelt:
    Til tråd starter, nej jeg synes heller ikke du er en lille pige, men folk understreger hele tiden at du KUN er 15 år, og det synes du er iorden, så en stor pige er du jo ikke (:

Jeg synes ose det er synd for ts, men jeg mener ikke det er ansvarligt af forældrene at stille ts i den situation, hun nu står i.
    Hun skal både af med sin bedste ven og hendes forældre skal skilles og så er det skisme osse hende der skal finde en ny familie til hunden!

Jeg ville aldrig gå af med hundene, så hellere finde nogle et eller andet sted langt ude, hvor jeg kunne bo midlertidigt, og det ved jeg man kan hvis man virkelig vil.

Nu vil jeg smutte ud af tråden jeg har min mening og da jeg ikke er interesseret i at sige nøjagtig det ts gerne vil høre, er der ikke plads til mig herinde smiley

• #55   2. jan 2011 Monica - At DU kan finde et sted hjælper ikke noget. Du er myndig. Ts er 15 år. I DK er man ikke myndig når man er 15, hvis det er gået din næse forbi..

• #56   2. jan 2011 Monica - Jeg synes du er grov!
    Når forældrene skal skilles, så er det nok ikke hunden der står i første række, og da slet ikke hvis de skal være ude i februar, hvad forventer du ?
    Der er da en masse følelser involveret, så tror du ikke både pigen og forældrene har det hårdt nok i forvejen ?
    Det vigtigste er da at hunden kommer et godt sted hen!

TS - Jeg håber I finder en løsning, jeg kan kun forstille mig hvor svært det må være. smiley
    Jeg vil dog lige påpege at du sagtens kan holde kontakten med hunden - Trunte ( min tidligere hund ) købte jeg da jeg var 18 år, da jeg så pludselig stod og skulle flytte på kollegie, fik mine bedsteforældre hende, og jeg kunne komme så tit jeg ville, det nød vi begge og trunte vidste hvor hun hørte til - efter nogle år var de blevet for gamle til hende, og ville aflevere hende tilbage, og det fungerede også rigtig godt, igen så vidste hun hvor hun hørte til, på trods af at hun selvfølgelig var glad for at se dem smiley ... bare vent nogle måneder første gang, så hunden ved hvor den hører til. smiley

• #57   2. jan 2011 ©MA ?: Føler med dig smiley Kan dog ikke sige at jeg ved hvordan det for det gør jeg ikke. Mini forældre blev skildt da jeg var lille, så det kan jeg heldigvis ikke huske.
    Kunne se at du havde skrevet at det sikkert var dyrt der hvor man må ha' dyr, men det behøver det ikke at være. Jeg skal selv flytte til sommer hvor mit krav er at jeg må ha' dyr, og der er prisen ikke ret højere, så måske er du heldig at i kan finde noget (:

Men jeg kender godt lidt følelsen af at man nærmest vil gøre alt for at beholde sin vuffer. Jeg står lidt i det samme nu.

Og så sys jeg det er rigtig ærgerligt at der er nogen som ikke kan finde ud af st opfører sig ordenligt i den her tråd :S Det er jo ikke ligefrem det du har brug for!

Og en anden ting, du må se det positive i at i har fundet et andet hjem og at han ikke skal aflives (:
    Men jeg forstå godt du er rigtig ked af det. Ikke nok med at dine forældre skal skilles, så skal du oss af med din vuffer, som virkelig ser rigtig dejlig ud!!

• #58   2. jan 2011 Monica:

Jamen man kan jo ikke bare flytte lang pokker i vold. Ens børn og sig selv, har som regel også noget skole, arbejde, omgangskreds, aktiviteter osv. man ikke bare kan hive dem væk fra. Man bliver i sådanne situationer nød til at se objektivt på det hele, og vælge den løsning der er bedst for alle. Og hvis eneste løsning, udover man kan flytte langt væk, er at omplacere hunden, ja så må man gå den tunge vej. I det mindste for hunden det godt! og Ts får mulighed for at kunne følge og besøge sin bedste ven.

• #59   2. jan 2011 Nu synes jeg så ikke at jeg læser nogen steder, at forældrene har pålagt TS at finde et nyt sted til hunden og ej heller at de pålægger TS at beslutte hvornår hunden skal flytte.
    Som jeg opfatter det - og TS ret mig hvis det er forkert - så er det af hensyn til TS følelser, at det er TS der får lov at beslutte hvornår hunden skal flytte, så TS kan sige ordentlig farvel og vænne sig til tanken.
    Og jeg tænker at familien har været sammen, måske med TS som overhoved i beslutningen om hvem som skulle have hunden.

• #60   2. jan 2011 Anne R *I love my Silky's* - Tavlemafioso .:
    Fuldkommen rigtigt.

• #61   2. jan 2011 MA : Er ked af det på dine vegne, kan slet slet ikke sætte mig ind i det at skulle sige farvel til sin bedste ven.
    Kan du ikke som de andre skriver, stille som krav at du må besøge ham fremover ? (Når han er faldet til selvfølgelig).
    Så skal du heller ikke sige farvel, men på gensyn til ham smiley

Men jeg synes heller ikke man bare flytter og ikke tager sin hund med, og det er en kæmpe opgave der er lagt hen på dig, det kan dine forældre ikke være bekendt.

• #62   2. jan 2011 Ina T

ja i sådanne situationer som din er den godt nok svær....for alt havde jo været nemmere hvis exmand kunne have hundene for så kunne de jo flytte med sønnen frem og tilbage....men der er jo ikke andet for end at prøve med 2 hunde og går det ikke ja puhaa den tanke kan jeg slet ikke gøre færdig desværre :O(
    håber det løser sig

• #63   2. jan 2011 Nu kan det jo godt være at TS forældre - hvem TS nu skal bo hos - har forsøgt primært at finde en bolig hvor hund var tilladt, men tiden er løbet fra dem uvist af hvilke årsager og så er det endt som det er. Sådan er livet bare en gang imellem - hårdt og brutalt.
    Men de har - som jeg læser det - brugt den knappe tid på noget fornuftigt, nemlig at findet et godt hjem til hunden, hos nogle mennesker de kender og stoler på. TS har fået tid til at at få den sidste tid sammen med hunden og vil med stor sandsynlighed kunne se den ind imellem fremover og følge den.
    Når det ikke kan være anderledes, så synes jeg da istedet man skal rose dem for den indsats. De kunne også bare have smidt den ud i kulden, afleveret den på et internat, solgt den til højst bydende. Men nej, de har forsøgt at finde den bedste løsning og hatten af for det.

• #64   2. jan 2011 Jean P:

Emma er min, og bliver self. her. Men det havde været nemmere hvis han kunne have taget Aino med, som jo er hans, så havde knægten Emma hos mor og Aino hos far. Men jeg må klemme ballerne sammen, hvis han ikke må tage hende med. Og må håbe på en god lønforhøjelse, her nu hvor vi snart skal til lønsamtaler smiley

• #65   2. jan 2011 Opgave ?

• #66   2. jan 2011 Nåååh smiley Kunne ikke finde et andet ord, men hentydede til at det er TS der skal sige til når hun er klar til at give slip på hunden, det er helt sikkert en meget meget svær opgave for en pige på 15 år smiley

• #67   2. jan 2011 Hahah nu er jeg da forvirret :P:P For kan da se jeg har skrevet "opgave" i mit indlæg smiley Hehe

• #68   2. jan 2011 ina T

ja en lønforhøjelse er da aldrig af vejen og kan forestille mig en super itng nu hvor du er i den situation

• #69   2. jan 2011 <i>Har aldrig forstået, hvad "ts" betyder?</i>

• #70   2. jan 2011 Hæhæ Maria det gør jeg så hermed smiley Men der skal altså heller ikke meget til at forvirre mig smiley

• #71   2. jan 2011 *Maria med de skønne jagthunde* .:
    Mange tak smiley

• #72   17. jan 2011 kan udemærket følge dig!!
    står selv med forældre der i sidste uge sagde at de skulle skilles, og ja, de vil egentlig have at Simba bliver delehund.. men er det overhoved fair?
    altså jeg kan ikke uden ham, han er min baby!
    men han har allerede været hos avler, og forrige ejer inden mig S: føler bare ikke det fair at give ham væk igen..

• #73   19. jan 2011 Det kan jeg godt forstå. Det er hårdt. Det ville være synd, hvis han skulle et nyt sted hen, jeg synes du skal lade ham blive hos din mor..

Kommentér på:
Skal af med hunden :\

Annonce