17. nov 2005 Følger: 62 Følgere: 80 Hunde: 2 Emner: 534 Svar: 3.707
er der intet man kan gøre er der intet man kan gøre
jeg arbejder inde i gågaden og for nogle uger siden kom en narkoman/alkoholiker hen foran butikken hvor han snakker med nogen af sine venner han fortæller han lige har købt den her amstafhvalp som han står med.
hver dag siden han har købt den går han frem og tilbage foran butikken i hvertfal i de 4 timer jeg er der ved ik med når jeg går hjem, non stop..
hans hvalp er vokset men ser ik ud til dne er vokset rigtigt den går allerede underligt med bag kroppen og den ser bare sølle ud :o(
er der intet man kan gøre for at forsikre at folk der ikke har forstand på eller er i stand til at passe hund, kan købe hund :o(
der hvor jeg boede før mødte jeg altid en eks narkoman og han havde købt en amstaf den var hans et og alt og ud fra det man så havde hunden det godt den var glad når man kom hen og sagde hej og så ud til at få ordenligt mad.
han fortalte at politiet havde været og hente to amstaf hos nogle af hans begendte de kørte hundene til dyrlægen for at få dem aflivet fordi de var så sølle dyrlægen kunne sige deres hofter var nærmest slidt væk,(jeg ved de gik til og fra byen hver dag og der er 8km hver vej og det var fra hundene var hvalp) den ene var et pit, pigen hun var blå så hun var åbenbart populær sagde ham der eks narkomanen, fordi de avlede på den hele tiden, dyrlægen kunne se at den havde haft hvalpe i hver eneste løbetid dens livmoder var helt ødelagt, der var en masse andre ting og dyrlægen aflivet dem og sagde at de ikke måtte ha hund igen, politiet har efterfølgende hentet 5 hunde fra de to personer og de bliver ved..
seriøst bliver så ked af at høre og se den slags..
de hunde kunne ha haft et godt liv hos en familie eller ja hos en anden person..
og nu er der jo også ganske almindelige mennesker som heller ikek kan passe deres hunde, men er der intet vi kan gøre???? :o(
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 2.922
nov 2005
Følger: 62 Følgere: 80 Hunde: 2 Emner: 534 Svar: 3.707
hmm måske jeg skal følge efter ham en dag. men får han en bøde ellers tror jeg bare han køber en ny.
men ham den første jeg fortalte om, der ved jeg ik om de vil mene de er misrøgt. altså en hvalp han kun har haft en måned han fik den som 8 uger den vader gade op og gade ned i hvertfal 4 timer kan jeg se hver mandag til fredag og har også set ham idag lørdag.
den første uge gik den fint, nu går den og slinger og som om den er tung bag.. altså kan den ik smadre sine hofter af det der?
har mest lyst til at løbe hen og ta den og stikke af men ja jeg kan jo ik ha den og den er heller ik iorden at gi til en anden tror jeg.. ik hvis den allerede har problemer jo
er der intet man kan gøre