Hund bag i polo, hvordan? Hund bag i polo, hvordan?
Ja, har lige fået "ny" bil, en lille polo..
Vil gerne have hunden bagi, altså i bagagerummet, men har hørt flere dårlige ting om både net og gitter, og et bur tror jeg altså ikke jeg kan få plads til..
Hvad er jeres bud, hvad gør man når man har en lille bil og hunden gerne vil sidde på forsæde (hvilket ikke altid er lækkert at vende tilbage til efter end indkøbstur feks.
Har hørt nogen bare binder hunden i bagagerummet, men er det ok?
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.215
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.800
Kan den ikke være på bagsædet? Det er min Luna, når vi låner brormands polo..
jun 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 84 Svar: 726
feb 2007
Følger: 28 Følgere: 32 Hunde: 6 Emner: 48 Svar: 616
Hun vandre nemlig rundt (nej har ikke haft hende i sele, men NU skal hun altså fastgøres!)
Så derfor vil jeg gerne have hende helt om bagi..
Et specielt gitter til polo, hm, det må jeg da se om der er nogen der ligger inde med.. Har ikke kunne finde et..
Har kigget på dem i feks. Thansen, men tror de vil stjæle for meget plads fra labben.. "Fødderne" på gitteret går jo lodret ned og tager plads i bunden af bagagerummet..
Det bliver da ikke lettere når der til næste år skal være to vovser i bilen!
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.215
jun 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 84 Svar: 726
Men prøv at spørg hos en WW forhandler/værksted, de har sikkert sådan noget;o)
feb 2007
Følger: 28 Følgere: 32 Hunde: 6 Emner: 48 Svar: 616
Luka elsker dog at køre bil, så meget at hun skal have det HELE med, derfor hun vandre rundt;) Har efterhånden fået hende vænnet til at sidde ned hele tiden, meeen det synes vovsen bestemt ikke altid er sjovt.. Vil have målt bagagerummet og se om man ikke evt kan få et bur i fuld mål derom til, med åbning i siden..
Ellers tak for de mange input:D
Hund bag i polo, hvordan?