610 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hund bag i polo, hvordan? Hund bag i polo, hvordan?

Ja, har lige fået "ny" bil, en lille polo..
Vil gerne have hunden bagi, altså i bagagerummet, men har hørt flere dårlige ting om både net og gitter, og et bur tror jeg altså ikke jeg kan få plads til..
Hvad er jeres bud, hvad gør man når man har en lille bil og hunden gerne vil sidde på forsæde (hvilket ikke altid er lækkert at vende tilbage til efter end indkøbstur feks.
Har hørt nogen bare binder hunden i bagagerummet, men er det ok?

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund bag i polo, hvordan?
  • #1   9. dec 2008 Jeg har min på bagsædet. Vi lægger et dækken på sæderne (det er lædersæder) også får han sikkerhedssele på. Så render han ingen steder. :o)

• #2   9. dec 2008 Jeg ville aldrig binde hunden.. ikke i hundesnor da..

Kan den ikke være på bagsædet? Det er min Luna, når vi låner brormands polo..

• #3   9. dec 2008 Hvis du gerne vil have hunden bagi, kan man sikkert købe et gitter som er specielt lavet til en polo... De plejer at holde fint, dem som er specielt lavet til modellen, men de er så også dyrere end dem man kan købe i fx. Thansen...

• #4   9. dec 2008 Tak, hun er på bagsædet i den gamle bil vi har, men i den fine nye er jeg ikke meget for det..
    Hun vandre nemlig rundt (nej har ikke haft hende i sele, men NU skal hun altså fastgøres!)
    Så derfor vil jeg gerne have hende helt om bagi..
    Et specielt gitter til polo, hm, det må jeg da se om der er nogen der ligger inde med.. Har ikke kunne finde et..
    Har kigget på dem i feks. Thansen, men tror de vil stjæle for meget plads fra labben.. "Fødderne" på gitteret går jo lodret ned og tager plads i bunden af bagagerummet..
    Det bliver da ikke lettere når der til næste år skal være to vovser i bilen!

• #5   9. dec 2008 Erika- Kan godt følge dig. Balto vandrede også på sædet da han ikk havde sele på. Men vi købte som sagt sån et dækken der dækker hele bagsædet, i Maxizoo, også en fin sikkerhedssele til ham, og nu elsker han at køre bil. Man kan mærke at han er meget mere rolig nu.

• #6   9. dec 2008 Jamen dem man kan få i thansen er heller ikke noget værd...

Men prøv at spørg hos en WW forhandler/værksted, de har sikkert sådan noget;o)

• #7   9. dec 2008 Jeg vil prøve en vw handler så..
    Luka elsker dog at køre bil, så meget at hun skal have det HELE med, derfor hun vandre rundt;) Har efterhånden fået hende vænnet til at sidde ned hele tiden, meeen det synes vovsen bestemt ikke altid er sjovt.. Vil have målt bagagerummet og se om man ikke evt kan få et bur i fuld mål derom til, med åbning i siden..
    Ellers tak for de mange input:D

Kommentér på:
Hund bag i polo, hvordan?

Annonce