526 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Tinna
Tinna
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.777

Falsk drægtighed efter hvalpe Falsk drægtighed efter hvalpe

Lilly blev jo parret i sidste løbetid i December sidste år og fik hvalpe i starten af marts i år. Hun var så i løbetid igen her i August, hvor jeg passede meget på at hun ikke blev parret og det blev hun heller ikke.

Hun er vant til at blive falsk drægtig efter hver løbetid og er det så også nu igen, men det er helt vildt som hun er vokset i patværket og mave. Det ligner mere en ægte drægtighed end det nogle sinde har gjort før. Hun plejer at vokse lidt og få mælk i systemet, men ikke som det ser ud nu.

Er det normalt at tæver bliver mere falsk drægtige efter de har fået hvalpe?

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Falsk drægtighed efter hvalpe
  • #1   2. okt 2008 kan kun snakke ud fra Jowina, der blev mere "rigtig" falsk drægtig efter fødsle.

• #2   2. okt 2008 Ok, det er rart at høre at det ikke kun er Lilly. Hun er heldigvis ikke så pjevset og psykisk påvirket, som hun plejer at være, men kroppen reagere meget. Kan self være det psykiske kommer senere.

• #3   2. okt 2008 smiley sjovt at nogle dyrlæger anbefaler at tæver der er falsk drægtige får det bedre ved at få hvalpe

• #4   2. okt 2008 Haha nej det forstår man ikke. Det var hvertfald ikke noget jeg nogensinde har troet på. Troede bare det ville være det samme, men det kan være at det er næste gang.

• #5   2. okt 2008 ja man kan jo aldrig vide.
    jowinas holdt sig ret konstant på samme niveau indtil hun blev steriliseret (ikke på grund af det, men som følge af en livmoderbetændelse)

• #6   2. okt 2008 Livmoderbetændelse er nok også det eneste der gør at Lilly ville blive sterilliseret. Jeg tør simpelthen ikke lade hende gå igennem en operation, det er jeg alt for pylret til - og hun er ikke så vildt hårdt ramt af falsk drægtighed som nogle tæver.

• #7   2. okt 2008 nej det var jowina heller ikke og lige så snart hun skulle have født hvalpene, så var symptomerne over, vi har aldrig prøvet det med at hun har ligget med bamser.

nu vil jeg gå i seng. jeg har jo hvalpe og de sover nu, hvilket nok betyder de står rigtig tidligt op, så jeg må hellere sove mens jeg kan.

• #8   2. okt 2008 Nej Lilly ligger heller ikke med bamser. Det er bare mælk og pyller.

Ja jeg vil også ind og sove. Skal op kl 4 på arbejde smiley
    Godnat og tak for svar.

Kommentér på:
Falsk drægtighed efter hvalpe

Annonce