grande går amok d: {{forumTopicSubject}}
jeg har aldrig kendt en så stor hund som grande med så kraftig en hale, der logre SÅ meget hele tiden! han hamre den ind i alting og det føltes som en pisk. Der er ikke det tidspunkt han ikke logre den glde hund. og idag har han logret så meget at han har slået hul på den og det bløder, så hele vores gang er fyldt med blodstreger, og vores bukser! det er smadder ulækkert d: uha. Måske skal den væk, for vi kan ikke binde noget på uden han bider i det.
Nå men jeg har også et spørgsmål.
efter nugga er væk vil vi tage mere hånd om grande. han erl ydig og sød .. på sin egen måde, men han kan ikke gåes tur med når der er andre mennesker. han er for glad og for stor. så han skal på sådan et "opdragelses center" (hundetræningen har ikke hjulpet på det problem..) så jeg tækte på om der var nogle af jer der kendte nogle hjemmesider eller sågar nogle trænere, eller opdragelses centre? så må i meget gerne skrive. Jeg er ikke sikker men vi har hørt om noget der hedder noget i retnoing af unika? eller sådan noget... jeg er ikke sikker. det skal ikke ligge alt for langt væk fra Hadsund, da det der vi bor :J
knus
sep 2005
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 12 Emner: 641 Svar: 9.601
Men kupering er jo en mulighed, mange boxere døjer med at slå hul på deres hale.
Det andet kan jeg såmænd ikke hjælpe dig med, men måske Kisser herinde kan, ved hun vist har en hundeskole.
apr 2005
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 40 Svar: 201
okay tak :J
apr 2005
dec 2004
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 6
Det lyder heller ikke sjovt.
Jeg vil sige hvis du bor på sjælland burde du tage kontakt til brugeren The Don =
(link fjernet)
Han er VIRKELIG dygtig til at træne hunde.
Læs evt. mere om hvad han har gjort for mig på min profil, kan kun anbefales. Og så jeg enormt fan af han ikke hjælper for penge men fordi han har lyst til at hjælpe hunde.
apr 2005
men tak. jeg tager et kig alligevel
grande går amok d: