844 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Skal man altid rede en hund?? Skal man altid rede en hund??

I dag gik jeg i byen, så så jeg jeg anden Amstaff, rigtig flot.(Tæve)
Så smilte jeg til ejeren og spurgte om de måtte hilse påhinaden. Så sagde hun at det ikk var så godt, fordi hun ville bide. Fordi hun normalt fra blevet brugt til kamp, men hun havde ''redet'' den derfra. Det skal siges at hunden også (efter jeg havde sprurgt) gøede helt vildt af Pone, selvom hn bare sad ved siden af mig på den anden side ved fortovet.
Jeg tænker bare.. at hvis man VED at ens hund vil gå til angreb på ALLE andre hunde,og er blevet trænet, ( det KAn være sultet, tæsket, og trunget til at bide andre hunde og hvem ved mennesker?) er det godt FOR andre mennesker og hunde at ''rede'' denne hund?

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal man altid rede en hund??
  • #1   28. aug 2008 Nej ikke alle skal reddes for enhver pris...

• #2   28. aug 2008 Jeg mener absolut ikke alle hunde bør eller kan reddes.

Den hund du taler om kender jeg jo ikke, og vil ikke udtale mig om. Men generelt mener jeg at nogen gange er det mest humane, osse for hunden, at den bliver aflivet.

• #3   28. aug 2008 Nej alt skal ikke reddes

• #4   28. aug 2008 Er enig med de andre, men nej, alt skal ikke reddes.. Nogle hunde ville have det bedre med at blive aflivet

• #6   28. aug 2008 Argh det er godt sagt Fie!! smiley

Men er enig med de andre smiley

• #7   28. aug 2008 Jeg er ening i alle ikke skal redes. Man kan må en måde godt sige at jeg har redet Capone, men han var heldigvis! 9 uger da jeg fik ham. På hvalpe holdet sagde min træner, da vi sluttede, at han ligefrem var i mod det. Særligt med den race. Fordi de som regl altid blir mere ekstreme. Det er hunde som den der på et eller andet tidspunkt smutter ud af døren, og går til angeb på andres hunde.

• #8   28. aug 2008 Beanmor -problemet er jo så at vi alle kan komme ud for at hunde stikker af e.l.
    Og så kan en sådan hund altså være ganske farlig.

Jeg mener generelt (der skal nok være nogen undtagelser) at hunde trænet til kamp bør aflives...

• #9   28. aug 2008 Jeg tror bare at det er meget få mennesker der har VIDEN og tid til at ændre sådan en hund. Hvis vi siger den er 3-4 år og deres ejere for fået en yngre og bedre hand også sælger den gamle. Jeg er lavet en del reseach om hvordan hundekamp foregår, også i danmark. de har dem i kældre, hvor de sulter dem, og kun giver dem rå køb, sparker og slår dem udefra med pinde for at gøre dem sure, inden de lukker dem på hundene kaniner m.m.
    Bare for at give et lille billede af hvordan man, som det kaldes! TRÆNER en kamphund. Hvis hunden er blevet brugt til dèt. Syntes jeg er er uansvarligt at en person tager den med ind i byen fek.s hvor der er andre hunde i nærheden. Den burte også mental testes inden man tager den hjem og ud blandt andre mennesker. Jeg syntes det er uhyggeligt at hundekamp er så udbredt jeg hader det virkelig.

• #10   28. aug 2008 Anne -hvad er der galt i kun at give dem råt kød? det er faktisk meget udbredt i lille DK;o)

Men bortset fra det, så mener jeg heller ikke at den gennemsnitlige hundeejer er i stand til at tage sådan en hund ind og få noget godt ud af det

• #11   28. aug 2008 Michelle, det er forskel på hvordan. Forstå mig ret
    Jeg tog nok emnet lige videre, der skulle nok ha stået. Kan man rede alle hunde ..

Kommentér på:
Skal man altid rede en hund??

Annonce