{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Asocial hund {{forumTopicSubject}}

GUD jeg er gal... på min aftenstur gik jeg stille og roligt med vores hunde da der lige pludselig kom en lille pige løbende bagfra, skrigende (ÅÅÅHHH HVOR ER DE SØDE) med åbne arme. Jeg råber STOP og hun stopper op. Jeg sagde til hende at mine hunde ikke kan lide når man kommer sådan løbende bagefra og at de ikke vil snakke med fremmede. Så svarede hun: 'Jamen jeg kan godt med hunde' og begyndte at gå hurtigt imod dem, jeg råbte atter stop og sagde at han vil bide hende, Baloo begyndte allerede at knurre, så begyndte hun at græde og løb hjem. Godt så, tænker jeg, men ikke 5 min. senere kommer hendes mor løbende efter mig og råber ad mig. 'Hvad fanden tillader du at dine hunde overfalder min datter. De burde aflives'. Jeg forklarede hende at de IKKE har overfaldet hende og sagde hvordan det rent faktisk forgik. Hun råbte så 'Hunde der ikke kan acceptere børn skal bare ikke leve, du skal se at opdrage dine møgkøtere'.. på det tidspunkt var jeg godt sur og snerrede tilbage at hun måske skulle gøre det samme ved sin datter så og foklare hende at man ikke kommer løbende imod fremmede hund.

Hvorfor skal alle hunde bare kunne lide ALT og ALLE?? Det kan sgu ikke passe. Baloo kan ikke særlig godt med børn, han kan acceptere dem når de er stille og rolige og ikke laver hastige bevægelser. Han vil i det hele taget ikke snakke med fremmede. Folk der kender ham ved at han skal bruge tid til at se folk an og når de så er accepteret er han faktisk en meget kærlig hund.
Jeg holder ham altid i snor og undgår situationer som jeg ved han føler sig utryg i.. jeg forstår ikke nogle mennesker... lidt sund fornuft skal man da ha'.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Asocial hund
  • #1   13. aug 2008 kan kun give dig ret, du ved jo selv hvordan folk vil løfte joey op hele tiden.. og vi har også tit unger løbende efter som vil klappe..

    sådan en møgunge...


  • #2   13. aug 2008 Ej den mor er da ikke helt normal.......hvad er det for en måde at opføre sig på........og sikken en møjunge :o(

    Jeg var også flippet skråt, hvis hun havde skabt sig sådan overfor mig......og jeg havde krævet at pige skulle sige sandheden til sin mor imens jeg stod der.....


  • #3   13. aug 2008 fuldstændig rigtigt! folk burde da bare acceptere, at det ikke er alle hunde der bryder sig om at blive hilst på.. Og det er da klart hvis hun kommer løbende op bagfra, mens hun skriger, at hundene kan blive forskrækkede!!
    Hva bilder hun sig ind, at stå og sige sådan til dig? folk er mærkelige.. Zigga bryder sig heller ikke om små børn, hvis de er for overgirede, eller råber!
    Du har jo på ingen måde gjort noget forskert! Så ja, lidt sund fornuft burde folk da have!!


  • #4   13. aug 2008 Team Gravspasser *Fransk B. fanatiker *

    Nej nu stopper du lige ... selvf. skal dine møgkøtere da aflives , helst med det samme.Hvad ligner det dog at gå på åben gade med hunde der ikke kan li' at nogen kommer farende på den måde . Det skal de sguda bare finde sig i. Og jeg kan da faktisk ikke forstå at hende moren ikke lige gav køterene et par ordenlige spark , og hun burde faktisk ha' stukket dig et par flade for at ha' talt sådan til hendes lille pus.
    ( Ironi kan forekomme)


  • #5   13. aug 2008 Syntes at du klarede det flot.
    Men nogen gange har børn det med at overdrive. Og moderen var nok rigtig i kog da hun snakkede med dig og kunne nok ikke se tingende fra andres side end hendes egen. Sådan plejer det at være med folk som aldrig har haft hund.


  • #6   13. aug 2008 Ja men de er jo så små og søde... GRRR hader den sætning

    Jeg var virkelig ved at sparke omkring mig indvendigt men prøvede at ikke hidse mig for meget op da hundene ellers ville være flippet helt.


  • #8   13. aug 2008 Ej helt ærlig....jeg var også flippet totalt.
    Kender det fra vores gamle papillon, ham ville alle børn også klappe, og han gad det ik.
    En dag snappede han efter et barn. En dag møder jeg barnet med hendes mor, og hun siger til hendes mor, hvad vores hund har gjort. Morens respons var, at hun skulle lade vær med at snakke med fremmede hunde:)
    Men uanset hvor stor en møgunge barnet er, så vil hunden altid få skylden....desværre,


  • #9   13. aug 2008 Jeg siger altid "han bider" hvis nogen prøver noget uden at spørge. Gider ikke det fis.

  • #10   13. aug 2008 Vores næste hund skal måske være en rigtig dræberhund der savler skum og knurrer aggresiv hele gåturen.. måske holder den sådan nogle mennesker automatisk på afstand :oP

  • #11   13. aug 2008 Nej helt ærligt så er jeg ikke sikker på at selv min meget godmodige og tolerante børnevante , børneelsker Angel ville finde sig i sådan noget.
    Men jeg må da sige , at i er meget uheldige for jeg har aldrig været udsat for at nogen bare overfaldte mine hunde på den måde. Uden undtagelse har de børn vi har mødt ( og mine to er med på en skole mindst 1 gang i hverdagen ) pænt spurgt om lov før de har rørt ned hundene.


  • #12   13. aug 2008 hehe to dræberhunde - jeg VIDSTE DET.....

    Se bare her:
    (link fjernet)
    i kan ikke se det, men her blev jeg bidt af dine vilddyr :PPPPPPPP


  • #13   13. aug 2008 (link fjernet)

  • #14   13. aug 2008 Hunde skal ikke bare finde sig i alt og kunne lide alle. Hunde har hver deres egen personlighed (lige som vi mennesker) og det skal man respektere.
    Den mor skulle have et los i r..... og banket lidt fornuft ind i hovedet. Og måske hun skulle lade være med at stole på sin møgunge i helt så høj grad som hun åbenbart gør.


  • #15   13. aug 2008 Team Gravspasser *Fransk B. fanatiker *
    Måske du skulle prøve med en buller ??????


  • #16   13. aug 2008 LOOOL Pia ja der kan man bare se hvor slemme de er :oP



  • #17   13. aug 2008 Liselotte: Min næste bliver 100% en buller ... det er min drømmehund :oD

  • #18   13. aug 2008 Jeg er helt enig.. Chico han ville bestemt også gø hvis nogle kom løbende imod ham.. jeg kan blive så gal over sådanne mennesker...!Jeg giver Anne fuldstændig ret i, at alle hunde ikke skal kunne lide alle, ligesom os mennesker heller ikke bryder os om alle mennesker.. hunde er jo ikke bare robotter...

  • #19   13. aug 2008 Nick og Nadia: Helt enig ... jeg bryder mig heller ikke om alle mennesker og når de kommer truende hen imod mig så siger jeg også fra

  • #20   13. aug 2008 Næste gang råber du
    "PAS PÅ - ULVEN KOMMER!!!"

    (link fjernet)
    (link fjernet)


  • #21   13. aug 2008 jeg siger altid fra hvis et barn kommer løbende for at hilse på ham.. så må de tage den med ro, så chico ikke bliver forskrækket.. Tror ofte af de "ulykker" der sker hvor hunde bider mennesker, er der hvor menneskerne kommer " for tæt på", uden at kende hunden.. vi mennesker har da også vores grænse overfor fremmede..

  • #22   13. aug 2008 (link fjernet)


    Her ser Merlin endnu farligere ud, så pas på ellers kommer han og bider dig i numsen ;o)

    Nick og Nadia: Præcis... Tror også de fleste bid sker fordi folk ikke accepterer de små hundes grænser da det oftest er dem der er mest reserveret... Specielt gravhunde


  • #23   13. aug 2008 Ihhh forældre og børn er de værste når det kommer til hunde.
    Lilly kan heller ikke lide børn - men vi blir også tit løbet i møde af børn og deres forældre.
    Men Lilly plejer at gø advarede, før jeg når at opdage noget og så blir forældrene sure, fordi jeg ikke har opdraget min hund godt nok.

    Men jeg kan kun smile over det - for Lilly fortæller nemlig hvis hun ikke bryder sig om børns tilstedeværelse.

    Med Silas er det en hel anden snak. Han elsker alle børn.


  • #24   13. aug 2008 Ja... jeg kan godt se , jeg har været heldig.... jeg har aldrig haft en hund , der ikke var super-glad for alle ..( især børn ).....

    De 2 jeg har nu... bliver helt ellevilde , når de ser børn.... så vi går tit over til børnehaven...( den ligger lige overfor )..... så står de ved lågen... og alle ungerne står på den anden side og snakker med dem.....:O)


  • #25   13. aug 2008 Tinna: Hvornår skal vi flytte i huse på landet, hvor der ikke er nogle mennesker rundt omkring os??? ;oP

  • #26   13. aug 2008 Kan jeg godt forstå... Det eneste man får ud af at tvinge en hund er at den bliver mere usikker...

  • #27   13. aug 2008 Man kan da forstå hvad du skriver Sascha ;o)

    Du må sove godt


  • #28   14. aug 2008 BITTEN

    min hund kan skam sagtens med børn, det er mig der ikke kan klare når folk ikke spørger først.


  • #29   14. aug 2008 Jeg er også blevet udsat for lettere kreative fortolkninger fra børns side... en lille dreng spurgte om han måtte klappe Laika og jeg sagde nej uden at begrunde det nærmere - for hun godt kan være lidt over-ivrig og hans mor ikke var der. Da moren så kom, fortalte han hende glad, at han ikke måtte hilse på hunden fordi den ville bide.... bumbum...

Kommentér på:
Asocial hund

Annonce