{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

Så fik vores lille dreng fred ... {{forumTopicSubject}}

Mickey fik idag fred ...

Vi fik gået en dejlig lang tur i skoven inden .. Mickey blev godt beskidt og mudret , men det gjorde ikke noget .. Han hyggede sig og vi nød det .... Bagefter var vi en lille sidste tur på stranden sammen ... Han var jo gået hen og blevet glad for at pjaske i vandet ...
Det var dejlig lavvande, så vi gik et godt stk ud og fik snakket lidt sammen mens vi var derude ... (Det var mig der snakkede allermest) Det var tydeligt ,at han nød det .. Han blev hurtigt gennemblødt og det samme gjorde jeg ... Mit lille badedyr ...

Og så var det tid til at tage til dyrlægen ... Mickey fulgte ivrigt med på turen fra bagsæddet ... Der blev snust godt ... Jeg rakte hånden om til ham indimellem og nussede ham ... Så slikkede han forsigtigt min hånd ..

Efterhånden som vi nærmede os dyrlægen ku jeg mærke uroen melde sig i mig ... Tårerne pressede sig på ... Du forholdt dig ganske rolig ... Da vi ankom skulle du lige strinte ... Så marcherede du ellers ind af døren .. Du smed dig hurtigt på gulvet og slappede af ... Noget som du ikke havde gjort før ... Allerede der meldte de første tårer sig ... Du tog dyrlæge besøget finere end du har gjort før ... For en sikkerheds skyld fik du mundkurv på ... Da hun stak dig i nakken forholdt du dig roligt, hvilket kom bag på os ... Du plejer ikke at ville stikkes .. Men idag tog du det meget flot og endnu engang gjorde du mig stolt ... For sidste gang gjorde du mig stolt...

Du begyndte så småt at slappe af... Du lagde dig ved mig ... Jeg fik et par ekstra møs af dig .... Så sad jeg bare med dit hoved i mit skød, og nussede dig ... Du var tæt på at falde i søvn ... Far sagde pænt farvel til dig og lod også sine tårer trille... Derefter fik du møs og kram fra Patrick ...
Nu reagerede du slet ikke, så langt væk var du ... Dyrlægen kom ind for at give dig det sidste stik ... Stikket direkte i hjertet, og så ville dit hjerte gå i stå og du ville være på vej til himlen ... Og så var det slut ...

Min lille dreng ... Du vil aldrig nogensinde blive glemt ... Du har gjort så meget godt for os ... Aldrig har jeg før oplevet så meget glæde og kærlighed, som jeg gjorde ved dig ..
Vores kærlighed til dig vil aldrig forsvinde ... Du vil altid være med i vores tanker, og i vores hjerter ... Hver evig eneste dag til vi mødes igen ...

Indtil da vil jeg huske vores gode dejlige minder ... Helt fra du var hvalp og til nu ..
Dem vil vi altid have sammen ..

I will allways see it all in you, my baby .... RIP Mickey ...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så fik vores lille dreng fred ...
Kommentér på:
Så fik vores lille dreng fred ...

Annonce