Så fik vi vores debut. {{forumTopicSubject}}
Ja, så fik vi vores første konkurrence sammen
Jeg synes selv det gik fint.
I agility blev vi disket. Det er noget med at man ikke må have for mange væringer *gg*.
Dem har jeg kun mig selv at takke for. Jeg kan ikke helt gennemskue den første, hvor han rendte lige udenom et spring, selvom der var en lige linje fra ham ned til mig, men jeg har måske gjort noget, vendt mig for tidligt. Ja, jeg ved det virkelig ikke.
Han sprang en pind over i slalommen, igen min fejl, jeg fik ikke hjulpet ham, og det var en svær vending(synes jeg). Men da han fik startet forfra gik det fint. Ja, og så gled jeg lige.
Sikkert til manges morskab. Men ser man på banen delvist, så synes jeg selv det var fornuftigt.
Og kan kun trøste mig selv med at jeg trods alt ikke er den eneste der blev disket.
Nå ja, han tog forresten ikke et eneste felt *gg* Og det selvom han dagen før til træning sagtens kunne.
I spring gik det meget bedre. Vi lavede fejl to gange i slalom, igen min fejl. Jeg havde planlagt at skulle på hans højre side, så jeg kunne hjælpe ham til at gå rigtig ind i den, men det fik jeg ikke gjort og i forvirringen glemte jeg endda at give ham hans kommando til slalom. Men det var sådan set det hele, alt det andet var super godt Og bagefter så jeg resultatlisten og vi blev nummer 4
Så er rigtig glad og har massere af mod på at træne videre med agility.
sep 2007
Følger: 1 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 22 Svar: 870
Albert var med for 3. gang i dag og når han løber, så er det med 140 i timen og på et tidspunkt i spring åben, stod jeg åbenbart i vejen for ham, så han løb mig simpelthen ned. Han tog bare lige benene på mig, så jeg skal love for at jeg kom ned og ligge, skøre hund. Han fik så stoppet op og stod derefter og kiggede på mig som om han ville sige "hvad ligger du der for, skal vi ikke videre"?
Så jeg rejste mig og så løb vi banen færdig. Vi blev nr. 5 i første løb og fik derefter 3 disk, men jeg er nu godt tilfreds alligevel.
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 8.003
Sikke et møgvejr.
sep 2007
Følger: 1 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 22 Svar: 870
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 2.931
vi glæder os til at støde på jer på konkurrencebanerne
maj 2004
Følger: 28 Følgere: 31 Hunde: 5 Emner: 181 Svar: 1.407
sep 2005
maj 2004
sep 2005
maj 2004
Hvilken hund løb du med?
sep 2005
maj 2004
Det er flot hun stadig kan være med. kan se at hun ikke er en helt ung hund længere(hvilket hun helt sikkert ikke selv er klar over )
sep 2005
Hun er 12 år, og jeg vil ikke løbe senior med hende. Hun løber som en hund på 5 år, så det kører bare.
maj 2004
maj 2004
Jeg ærgrer mig sådan over at jeg kvajede mig i den slalom i spring. Havde mindre end tre fejl mere end nummer 3. men synes det var fint at blive nummer 4 første gang. Vi har jo så meget at lære endnu.
sep 2005
Jeg løber nu på 18 år, og man bliver aldrig perfekt.
Heldigvis.
Der var en hundefører i søndags der ikke er så sød ved sin hund. Han løber kun for at vinde og gør han ikke det ( det sker sjældent) blir han skidesur på hunden.
Vi venter bare på,a t han bliver smidt ud af banen en dag.
Kan ikke li at se ham løbe. Hunden vil bare det bedste den kan, og han er bare for meget.
maj 2004
For mig handler det bare om at have det skægt. Det er selvfølgelig også sjovt at få en placering, men det var jo min egen fejl at det ikke gik som det skulle. Men nu ved jeg da hvad sommeren ska bruges på. Nemlig felter og slalom.
Og jeg glæder mig til at jeg om nogle år kan starte med en helt ny hund, så den kun har de "fejl" jeg selv giver den.
Så fik vi vores debut.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside