509 visninger
|
Oprettet:
hyler i transport kasse {{forumTopicSubject}}
hej jeg vil lige høre, jeg har en hund som hyler helt vildt lige så snart hun kommer i en transport kasse, hvad kan jeg gøre, det er jo ikke nemt at være til stævne og ikke kunne putte hende i noget uden hun hyler, skal jeg lægge legetøj der ind eller fodre hende igennem tremmerne, eller hvad skal jeg gøre, jeg har ladet buret stå åben så går hun fint ind og lægger sig uden noget, men så snart jeg lukker så den gal, hvad kan jeg gøre???
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Hvor længe har du prøvet uden at reagere på hendes hylen?
Sandsynligvis har hun lært, at du gør et eller andet, når hun hyler - så det kan betale sig at gøre.
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 345 Svar: 2.135
Og så log hende der ind ved at ligge lidt godbidder der inde.
Så bare lad den stå til hun har vænnet sig til den.
Så føler hun sig heller ikke tvunget til at gå ind i den:o)
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.106 Svar: 39.856
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 55 Svar: 462
Det skal lige siges at han jo er derinde sammen med vores anden hund Mischa, og de har altid tyggeben - men han hyler konstant.
Lige da fik ham hjem og vi trænede alene hjemmetræning, hylede han også så snart man forlod ham - det gør han heldigvis ikke mere.
Så vi er lige med på en lytter om gode råd.
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 72 Hunde: 3 Emner: 356 Svar: 4.433
Min gamle havde samme forhold til transportkasser/tasker...
jeg ved ikke helt opskriften...
Men der gik dog et godt sykke tid før Jamie blev helt fortrolig med den...i starten stod den der bare og han var ligeglad med den.
Lod den stå åben på gulvet... Når jeg så (som jeg nogen gange gør) gemmer godbidder rundt om i hytten, så gemte jeg også i kassen.
så begyndte han selv at gå derind og sove nogen gange...
så tog jeg ham med i den på kortere ture... ind til naboen f.eks.
da jeg så begyndte på lidt længere ture, så sørgede jeg for at jeg sad ved siden af og at den var åben... hvis han ville ud, så lagde jeg bare en godbid under tæppet, som han så skulle finde...
og nu hopper han selv ind og lågen er lukket
okt 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 40
Hilsen Annette
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
okt 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 40
hyler i transport kasse