{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
859 visninger | Oprettet:

hyler når han er alene, eller næsten {{forumTopicSubject}}

hejsa min mors lille jack russel kan ikke være alene, han hyler og gør fra hun går til hun kommer hejm.... hun har prøvet med berogligende piller men han bliver bare klatøjet og hyler videre... hvad gør vi...

hun har prøvet et program, hvor hun satte sig ude på trappen først i 3 sek så i 15 så i et minut og så i 12 min men han hyler ligemeget om det er 3 sek eller 15 min.,....

hun kan ikke tage nogen steder da naboerne ikke kan leve med det...

han har fået en transport-trolley men den flåede han i stykker inde midt i bussen, så det er ikke et alternetiv at tage ham med....

kan i hjælpe, tøj legetøj tv radio alt er prøvet, han har også været alene med min gamle tæve men heller ikke det hjælper, min datter på 7 har været alene med ham i 5 min men lige lidt hjælper det....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hyler når han er alene, eller næsten
  • #1   11. jan 2008 Hvor gammel er den???

  • #2   11. jan 2008 hvorfor kan den ikke bare gå i en snor??? Også kan hun bære den i bussen?

  • #3   11. jan 2008 Sarah -mange steder skal hunden være i taske/bur for at måtte være i bussen.


  • #4   11. jan 2008 oraklet..okay.. jeg har bare aldrig haft problemer med at have nova med. heller ikke da vi boede i KBH og tog både bus,tog og metro..vidste ikke det var lavet om.

  • #5   11. jan 2008 Det kan jo heller ikke være rigtigt, at man skal have sin hund med ALTID.. han skal selvfølgelig lære at være alene hjemme.
    Jeg ville nok kontakte en adfærdsbehandler.. Det lyder som om hun har forsøgt alt det rigtige.. Men det er svært at sige, når man ikke kender nærmere til hendes opdragelse og forhold til hunden.
    En adfærdsbehandler kan komme i hjemmet og se den egentlige situation =o)


  • #6   11. jan 2008 jeg er ikke lige til det det hokus pokus... vi ved jo godt han er bange for at være alene hjemme.... og jeg har snakket meget med min mor om hvad hun gør inden hun går, for man laver nærmest en hel forestilling indne man går ud af døren... tænk over det... jakke, sko, nøgler, mobil, og så lige den ting der lige mangler, og så er hunden jo helt klar over hvad der skal ske....


    vi har prøvet at hun tager jakken på og sætter sig i sofaen og så ud og tager sko og i sofa og nøgle osv til hun er helt klar, og det er hunden også og så tager hun det hele af, for at "forvirre" ham så det ikke bliver en hel seance hver gang hun gør sig klar, vi har prøvet hvor hun har sat alle tingene udenfor og gået uden noget på, men ligeså snart døren lukker, lukker han op for alle sluser... også selv om han er i køkken el. badeværesle eller stur.... de sidste par gange er han begyndt at skide inde lige så snart hun går ud, om så det bare er med skraldet....


  • #7   11. jan 2008 prøv at kontakte marlene (link fjernet)
    hun læser til dyreadfærdsterapeut og har hjulpet en del herindefra. (kan ikke se hvor du bor?) men ellers kender hun måske nogen som bor i nærheden af dig


  • #8   11. jan 2008 han er to r og kom til danmark for et år siden, før der var han hos min søster i england

  • #9   11. jan 2008 Måske er det slet ikke et alene-hjemme problem, men seperationsangst -og så er det jo ikke alene-hjemme-træning hunden mangler.

  • #10   12. jan 2008 han gør det samme selv om min hund er sammen med ham, så han ikke skal være alene, eller min datter er der....

    ham virker som om han er bange for at blive "forladt" igen som da min søster tog hjem efter at have afleveret ham...


  • #11   12. jan 2008 Jamen hvis det er seperationsangst så er det jo heller ikke et spørgsmål om at han ikke kan li' at være alene, men at han ikke kan li' at blive forladt (selvom der så er en anden hund).

    Ved ikke lge præcis hvad man gør ved det, men jeg ville nok kontakte en adfærdsbehandler


Kommentér på:
hyler når han er alene, eller næsten

Annonce