Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Udskiftning af 6 fliser i et toilet. Budget 1500,- 1.500 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det med at sige nej
  • #1   3. feb 2008 Tilbyd ham noget legetøj, som han må bide i istedet:-)

• #2   3. feb 2008 Hmmm da Louie var hvalp plejede jeg at hyle op og gå når han bed. Så syntes han hurtigt ikke at det var sjovt når han bed for så stoppede legen.

• #3   3. feb 2008 Jeg tager fat i hvalen, og siger NEJ. simpenhen konsenkvens og det er lige med det samme. at hvalpen er ulydig.

Og så går der ikke ret lang tid, så har hvalpen fundet ud af, at det er ubehageligt, og holder automatisk op. når man siger NEJ.

• #4   3. feb 2008 vi gjorde det samme som Julie P. det har virket på dem begge.

• #5   3. feb 2008 for stamtavler - helt enig - jeg ønsker heller ikke en hund der stopper af frygt for hvad jeg kunne finde på at gøre ved den, men at den stopper fordi den har forstået at det er en uønsket adfærd. Feks ved at dn finder ud af at jeg går og det sjove stopper.

• #6   3. feb 2008 Dejligt med så mange hjælpende ord, syntes bare det er utrolig at man hjælper hinanden så meget herinde, men dejligt :o) kommer fra et andet forum hvor man også hjælper hinanden på forskellig vis, men her kan man virkelig mærke at det er for at hjælpe, og ikke for at lave et indlæg mere der tæller på ens points.

• #7   3. feb 2008 Altså det her forum er bare super :o)

• #8   3. feb 2008 Det er det, man skal bare huske på at vi alle er foreskellige og lade hinanden være det.

• #9   3. feb 2008 Ja det tror jeg også er meget vigtigt, hver har jo sin holdning til tingene, men det skal selvfølgelig også være plads til det.

• #10   3. feb 2008 Med tvebak sagde vi højt AV! og gik fra ham. Han kom så selvfølgelig over til os bagefter igen, og så var alt godt igen ;o) Nu bider han aldrig, men hvis det ikke passer herren, så markerer han lige, og hvis vi så siger Av! så slikker han os der hvor han har "bidt" os!...

• #12   3. feb 2008 Vi pev rigtig højt, det forstår de, og det virker, samt så lærer de også hvor hårdt de må bide før de gør ondt.
    Men det ser du også når hvalpe leger sammen...

• #13   3. feb 2008 Var også konsekvent i starten når Laura bed og hoppede op..
    Det kunne simpelthen ikke være anderledes for hun jumpede og ad vores søn og væltede ham i gulvet og hoppede op og bed ham i hovedet ( selvf. bare i sjov, men ikke så sjovt for en 8-9 mdrs lille dreng )
    Så et dybt og højt NEJ og evt tog jeg fat i hende hvis hun ikke stoppede hurtigt nok...
    ( Vores søn nåede dog stadig at få nogle imponerende kradsemærker i hovedet og buler i nakken smiley .. )

Idag behøver jeg bare at sige et lavmældt 'nej' når hun gør noget uønsket.. Og hun stopper uden frygt..

• #14   3. feb 2008 ja den der med at sige en høj lyd hjælper altså ikke her, min bliver ophidset af det og bider bare igen, men hvis jeg siger nej hårdt så stopper han

Kommentér på:
Det med at sige nej

Annonce