han vækker mig konstant om natten han vækker mig konstant om natten
Vores boxer er simpelt hen ved at blive en pestilens. Vi fik ham i maj måned. Han kan åbne alt... Døre, vinduer og skabe. Vi har lås på alt.
Når jeg putter dem i seng om aftenen er der ingenting og de ligger sig pænt i hver deres kurv. De sover i vores baggang.
Men hen på natten starter boxeren med at se om han kan åbne døren.
Lykkes det ikke begynder han at gø. Og han bliver ved.
I nat startede han klokken 2. Jeg stod op og lukkede ham ud. Og han skulle ud og tisse. efter ti min blev han lukket ind igen. Men han fortsatte med at gø. Jeg prøvede at igonorer det.. men efter en time gøede han stadig.
Så gik ud til ham igen og bad ham om at holde sin mund. Det gik så fint i en hlav time. Og så startede han igen.
Der gøede han i en halv time og så fik jeg godt nok nok.. Så han fik dælme noget skæld ud. Og så var der ro.
Nu har det stået på sådan i næsten en måned... vores anden hund siger aldrig noget om natten, og jeg syntes det er synd for ham.
Udover det er jeg enorm træt af at få ødelagt min nattesøvn. Heldigvis skal jeg først møde på arbejde kl 15. Men kærsten står op klokken 4.30.
Hvad hulen gør jeg... jeg magter simpelt hen ikke at det her fortsætter.
dec 2004
Følger: 41 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 643 Svar: 6.619
et godt råd, men jeg føler godt nok med dig
det må virkelig være belastende
feb 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 5 Emner: 64 Svar: 2.179
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 114 Svar: 491
feb 2005
Følger: 10 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 42 Svar: 373
Jeg tog et bur op i vores soveværelse, så kunne han sove i det, på mit natbord havde jeg en vandsprøjte, så fik han lige et pift når han begyndte. Efterhånden så blev han bedre og bedre og det blev mest til lidt piven... Med tiden flyttede jeg buret længere og længere væk fra sengen og til sidst den anden ende af døren. Efter nogle uger, så kunne han igen sove roligt om natten i sin kurv UDEN bur..
Heidi
jun 2005
Følger: 84 Følgere: 76 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.030
Måake han ikke føler sig tryg uden det.
feb 2007
Følger: 54 Følgere: 101 Hunde: 4 Emner: 571 Svar: 22.373
nov 2004
Følger: 6 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 220 Svar: 1.227
Vi har et STORT transportbur, som står i vores køkken - fra dag 1 har Laps seng stået inde i buret, sammen med hans legetøj.
Om dagen står lågen til buret ALTID åben, og Laps ser transportburet som sit fristed, for når han er derinde, så må ungerne hverken kalde på ham eller kæle for ham, han skal være 100% i fred, når han går ind og lægger sig i sin seng.
Når Laps er alene hjemme, så er han i sit transportbur, og så er lågen lukket, og det samme er den om natten, og det er han jo ikke ked af, for han forbinder transportburet med noget rart/hyggeligt, så han lægger sig bare til at sove, og gider han ikke at sove, så har han både bideting og lidt legetøj derinde, som han hygger sig med.
Det kan også sagtens lade sig gøre at sørge for at han har vand i buret - jeg har købt en speciel vandskål beregnet til transportbure.
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 114 Svar: 491
Mine hunde har ikke adgang til vores soveværelse. Jeg har en kat og de er ikke verdens bedste venner. Og hun sover i soveværelset om natten.
Jeg tror selv at det er blevet en dårlig vane for ham, og at han har fundet ud af at vi reager.
Vi har snakket om at købe et trappegitter og sætte for døren så de også kan være i køkkenet. Men ved bare ikke rigtig om det hjælper.
nov 2004
Følger: 6 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 220 Svar: 1.227
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.778
Hvis du ikke mener at han gør fordi at han er utryg, men at det er for at få en reaktion fra jer, ville jeg gøre sådan..
Måske sove et andet sted for at få ro. Hvis i altså ikke har nogle naboer det generer...
apr 2005
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 71 Svar: 836
hun læser til dyreadfærdsterapeut, og tager hunde ind til individuel terapi - gratis ( hvis man blot betaler for benzinen) men kan selvfølgelig ikke garantere at hun har tid lige pt. - men hun er rigtig dygtig og har hjulpet en del herinde fra.
(link fjernet)
eller via hendes hjemmeside www.grosserguiden.dk
jun 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 161 Svar: 1.886
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.236
dec 2005
Følger: 35 Følgere: 37 Hunde: 9 Emner: 29 Svar: 927
dec 2005
dec 2005