708 visninger
|
Oprettet:
Begge hunde har diarré ø {{forumTopicSubject}}
I går fik den mindste af hundene diarré, det er så sjældent at det sker, at jeg ikke kan huske hvornår det sidst er sket.
Han kom så på skånekost og får noget pasta til at stoppe diarré med.
I dag fik den anden hund også diarré. Det får han med engang imellem, hvor der altid har hjulpet med det samme at give noget pasta mod diarré, bare ikke denne gang.
Aftalt med dyrlægen, at hvis den mindste ikke har det bedre i morgen, så skal han en tur til dyrlægen, så nu bliver det nok med begge hunde til dyrlægen i stedet for.
Jeg håber virkelig ikke at det er giardia de er ramt af
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 7 Emner: 39 Svar: 1.484
maj 2017
Følger: 4 Følgere: 8 Annoncer: 1 Emner: 60 Svar: 305
Jeg er dog glad for, at selvom han normalt aldrig siger til når han skal ud, så har han gjort det denne gang. Han havde et uheld i aftes, og om natten går han ud på badeværelset, hvilket jeg takker ham for.
Den anden hund ved jeg ikke hvad status er, for han gjorde ikke noget da vi var ude i morges.
Selvom dyrlægen sagde at jeg skulle vente til middagstid for at se om der på det tidspunkt er forbedring, så har jeg bestemt ikke lyst til at vente.
Jeg ville tror, at når han siden tirsdag er behandlet mod diarre, så skulle der bare være en lille bitte smule forbedring nu.
okt 2005
Følger: 59 Følgere: 245 Hunde: 2 Annoncer: 1 Emner: 161 Svar: 5.530
maj 2017
Jeg skal aflevere en afføringsprøve, og det "sjove" i det, er at det bliver en svær opgave, for der kommer jo ikke meget ud når hunden ikke er særlig stor, så kommer til at opsamle over flere omgange
okt 2005
Følger: 59 Følgere: 245 Hunde: 2 Annoncer: 1 Emner: 161 Svar: 5.530
jun 2008
Følger: 45 Følgere: 57 Hunde: 8 Annoncer: 3 Emner: 239 Svar: 3.390
maj 2017
Begge hunde har fået tømt analkirtler, den ene i går og den anden i dag.
Ca hver anden time skal ud. Begge hunde har tabt sig, så de får mere at spise, men mere at spise er også mere diarré.
Jeg ved godt at der bliver skrevet at der skal samles bliver 3 dage, så er der større chance for at finde giardia, men det nævnte dyrlægen ikke.
Jeg håber bare ikke det er det der er i vejen, det kan jeg slet ikke overskue.
Det eneste hundene laver nu, det er 3xS, ingen leg eller løb.
Begge hunde har diarré ø