936 visninger
|
Oprettet:
Hvornår er det tid??? {{forumTopicSubject}}
Jeg skal lige høre jer her inde.
Fiona er nu i løb for anden gang. Hendes bedsteven Coda savner hende rigtig meget, men da vi ikke vil have hvalpe på hende skal jeg lige hører jer hvornår er det sikkert at lege igen med den dejlige dreng.
Jeg mener selv at de kun kan blive gravide når de bløde, men en har fortalt at de bliver det lige inden og en anden sagde at det er lige efter.
Så nu spørger jeg alle jer kloge og dejlige FB venner.. Hvornår Bliver kan en FB blive gravid????
På forhånd tak
nov 2010
Følger: 32 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 1 Svar: 203
Og nogen hunde står på ægget og kan derved blive gravide længe efter. Jeg vil vente med at lade dem lege til hun ikke lader sig parre mere, men skælder han hunden ud hvis han forsøger sig. Eller at han hunden ikke er interesseret i hendes duft mere.
Fra den dag tæven begynder at bløde og så 5 uger frem så skulle man være rimelig sikker vil jeg mene.
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.015
Det er meget individuelt hvornår en tæve er højløbsk, og om hun formår at sige fra når hun ikke er det.
nov 2010
Nu skal jeg forsøge at forklare. Når man måler progesteron i blodet plejer det at stige på en bestemt måde, men hvis tæven foreksempel stresser over at være blevet kørt til udlandet for at blive parret, så kan hun godt "stå på ægget" - der kan gå længere tid før hun før ægløsning - tror faktisk at det i sjældne tilfælde kan gå i sig selv.
Men har hun først fået ægløsning så går tingene sin gang og hun kan ikke tilbageholde at blive drægtig så at sige.
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 966 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 237 Svar: 9.480
nov 2010
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.015
Men al respekt for at træffe et hamrende svært valg!
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 15 Svar: 53
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 966 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 237 Svar: 9.480
Og ja stakkels hundemor, der gik næsten en måned hvor hun pev og ledte efter sine hvalpe.:( Det blev jo opdaget ret sent da han tænkte hun måtte være blevet falsk drægtig da han jo anså en reel drægtighed for usandsynlig.
Hvornår er det tid???