Online Tilmeldt:
11. jun 2007 Følger: 11 Følgere: 24 Hunde: 5 Emner: 107 Svar: 6.291
update fra natten update fra natten
Tusinde tak for alle de lykønskninger. Det er virkelig dejligt at andre også synes at vores "liv" er spændende.
Natten er gået super godt. Clara er en meget omsorgsfuld og god mor. De spirer fint men har lidt svært ved at få fat da hendes brystvorter ikke er de største. Men jeg tænker det kommer automatisk. Jeg har jo 3 børn;-)
Vi har aldrig haft så stærkt du kuld. Alle 3 er bare på. Vi har for første gang prøvet puppyboost fra greendog. Mon det er det? Andre med erfaringer?
Jeg kan blive helt rørt når jeg ser hvorledes tævens instinkter bare kører på automatik. Skøønt:-)
Clara har det godt. Hun er slet ikke beskidt, man kan ikke se at hun har født. Det har jeg ikke prøvet før. Hendes temperatur er 38,85 så det er også fint. Håber det hele fortsætter i den dur.
Det skal siger at da hun havde blokket op i 16 timer, begyndte jeg at blive lettere nervøs da hendes skede ikke var hævet noget videre. Begyndte at skrive en sms til min dyrlæge for at spørge om hun var hjemme efter arbejdstid hvis nu. Da jeg skal til at trykke send, så går vandet og hun presser. Hun presser så en time (med varierende styrke) og jeg bliver igen lidt urolig, da vandet jo er gået en time inden. Jeg ringer til min dyrlæge 2 minutter før lukketid (går dog hendes private nummer også da vi er gode venner) og forklarer problematikken. Jeg får fat i hendes sekretær som har opdrættet collies i 35 år og gift hun giver telefonen videre, så jones hvalpen i fødselskanalen og ud. Måske jeg skulle have sms'et og ringet lidt før;-) alt gik dog efter bogen og nu ligger hun og nydes de små. Jeg bor på soveværelset i dag:-)
Satser på billeder i løbet af dagen.
nov 2008
Følger: 15 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 126 Svar: 1.726
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 24 Hunde: 5 Emner: 107 Svar: 6.291
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 9 Emner: 74 Svar: 1.135
update fra natten