877 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Update (skrive til fyr) Update (skrive til fyr)

Der er godt nok kun gået en dag, men I får lige en lille (kedelig) update på i går smiley

Han svarede på beskeden - kl 2 om natten! Og så er det blevet til yderligere en besked fra mig og en fra ham.. Så det går noget sløjt! Men det er vel ikke så mærkeligt når vi ikke kender hinanden, for hvad dælen skal man skrive om? smiley
Men snakkede med vores fælles kammerat i dag (som jo forståeligt nok er nysgerrig) og han synes også det er lidt sløjt, så han ville stikke lidt til ham for at få ham til at skrive til mig, så det ikke kun er mig der skal sidde og finde på noget at skrive smiley

Original tråd: http://www.hundegalleri.dk/forum/off-topic/540491-brug_for_toesehjaelp_skrive_til_fyr

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Update (skrive til fyr)
  • #1   15. mar 2013 Læste godt din tråd smiley

Har I ikke en fælles interesse? Hunde måske?

• #2   15. mar 2013 Tror ikke han interesserer sig for hunde, men mere biler smiley Og det gør jeg ikke smiley

• #3   15. mar 2013 Hmmm, noget fælles musik, mad?, litteratur?, teknologi?, øhm ... ja smiley

• #5   15. mar 2013 Jaja det er da en begyndelse. Skal bare lige have fundet på noget at spørge ham om og have formuleret det smiley

• #6   16. mar 2013 Da min kæreste og jeg var ved at lære hinanden at kende, stillede vi en masse mærkelige spørgsmål. Sådan noget som:
    hvad ville du være som barn?
    Hvad er din livret?
    Hvad er din yndlingsbeklædningsgenstand?

Det var ret hyggeligt og sjovt at svare og finde på

• #7   16. mar 2013 Taaak for update smiley

Så langt så godt, nu er i igang selvom det er sløvt smiley

Lad være med at læg så meget i det, nogen er bare ikke hygge-net-snakkere smiley

Jeg ville spørge om vi ikke skulle lege 20 spørgsmål til proff. smiley - eller sådan noget lign ' evt en lidt frisk formulering som "hvad siger du til en omgang, ærlig, 20 spørgsmål til proff, bare så vi lige kan lære lidt mere om hinanden på forskellige områder - alt mellem himmel og jord smiley ? " agtig ?

• #8   16. mar 2013 Er nok lidt slem til at lægge for meget i det smiley Kunne godt være man skulle foreslå de 20 spg..

Må i hvert fald finde på et eller andet inden samtalen dør helt smiley

• #9   16. mar 2013 Jeg ville dælme finde det sært at skulle tvangs-chatte for at lære hinanden at kende på en lidt - for mig - unaturlig måde.

Jeg har ingen anelse om, hvordan man alternativt kan gøre, hvis det ikke indebærer at mødes.
    Men helt generelt er jeg nok håbløst tabt i den der amerikaniserede dating-verden, hvor man afprøver hinanden.

Men jeg synes det er frisk gjort - altså det der med at tage kontakt til en fremmed...

• #10   16. mar 2013 CH - ville nok også foretrække at mødes. Er bedre til at holde en samtale kørende på tale end på skrift smiley

Man kunne selvfølgelig også bare skrive "skal vi mødes en dag", men er nok lidt en kylling smiley

• #11   16. mar 2013 Han har det måske ligeså svært som dig, altså mht. hvad han skal skrive ?

Hvis i ikke sådan naturligt falder i snak over beskeder, så er det jo svært, hvad så med bare og spring ud i det og mødes irl ?

Er han overhovedet interesseret i et forhold

• #12   16. mar 2013 Klart bedst at mødes smiley jo før jo bedre tror jeg smiley

• #13   16. mar 2013 Tror helt sikkert han har det ligeså svært, det er jo samme dilemma for ham - hvad dælen skal han skrive til mig?

Og man kan sige at hvis det skal blive til noget nogensinde, så er vi jo nødt til at mødes, så hvorfor ikke bare springe ud i det, som du siger.

Tror da han er interesseret, ellers ville han vel ikke have accepteret mig på fb i første omgang og snakket med vores fælles kammerat om det?

• #14   16. mar 2013 Synes godt den kammerat der, der leger Karsten Giftekniv kunne byde ind...

Han kunne jo invitere jer begge ud til en kop kaffe eller noget, så det ikke bliver så kunstigt og der er en buffer...

• #15   16. mar 2013 CH - det gør han også. Snakkede med ham i går og tror vist nok han vil snakke med ham eller invitere til et eller andet.. Han går jo også ret meget op i det smiley

Kommentér på:
Update (skrive til fyr)

Annonce