{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

Update Mikkel {{forumTopicSubject}}

Da jeg ikke kan skrive i denne tråd: http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=212651 men konstant bliver smidt tilbage på forsiden, kommer updaten lige i en selvstændig tråd.

Mikkel var klart en usikker hund, da han kom og var meget stille og forsigtig det første halve døgn. Ret hurtigt livede han dog op og begyndte at tusse rundt og bide i ting, lege med de andre hunde osv.
Hans reaktioner på lyde blev også væsentligt mindre i løbet af kune et døgn. Jeg tror mine hunde har været en stor hjælp for ham. Udenfor er han, som han hele tiden har været, en glad og selvstændig hund. Han har desuden et rigtig fint sporg, og kommunikerer fint med alle andre hunde. Han har to gange knurret af fremmede, hvis de kommer for hurtigt mod ham og har for store amrbevægelser. Så jeg har fået vildt fremmede folk til at sætte sig ned på græsset og give ham pølsestykker. En rigtig positiv oplevelse.

Det andet område, hvor han bliver meget utryg, er når han bliver løftet. Så det har jeg brugt meget tid på at arbejde med. Masser af godbidder og positive oplevelser.

I dag har en familie fra Dragør været og se på ham, og de henter ham i morgen. De er vildt forelskede i ham og har ressourcerne og kompetencerne til at tackle usikkerheden. Med den fart han har udviklet sig hos mig, er jeg ikke i tvivl om at det nok skal gå. Jeg holder naturligvis kontakt med familien fremover og glæder mig til at følge Mikkels udvikling.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Update Mikkel
Kommentér på:
Update Mikkel

Annonce