{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

Kom nu Bertha!!! {{forumTopicSubject}}

Ja vi går bare og venter på at Bertha kommer i løb..

Jeg har mistet min kalender (da min computer gik i stykker og måtte sendes til reperation) Men for omkring et år siden kom hun i løb d. 28. december (på min bedstemors fødselsdag).. Så egentlig havde vi regnet med det blev der omkring.. Desværre er der bare ikke sket noget endnu..

Hun er hævet op, men ellers ingenting.. Vi sender hele tiden kedelige opdateringer til hendes kæreste, Basse og hans far: "ja - hun er desværre stadig ikke kommet i løb endnu....."

Jeg kan snart ikke vente mere - glæder mig sådan til at komme igang! ;o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kom nu Bertha!!!
  • #1   6. jan 2010 Mon hun er i "hvid løbetid" - det kan forekomme, og man opdager ikke rigtig noget. Hvordan reagerer hanhund på hende?

• #2   6. jan 2010 skal hund parres.
    M

• #3   6. jan 2010 Hun.

• #4   6. jan 2010 Gitte M:
    Hun har aldrig været god til at rengøre sig selv - har rent faktisk været lidt af en gris.. Men måske jeg skulle ringe til dyrlægen og høre om denne hvide løbetid?? Jamen han var på besøg lige før jul, og der var han vild efter hende.. hun begyndte at hæve op i starten af Januar - men hun har også altid hævet op i rigtig god tid (hvis man kan sige det) og det tager hende altid lang tid at komme af med hævelsen igen..
    Men det kunne være man skulle få taget en blodprøve hos dr. dyr?

T&M Hysted: Ja det skal hun.. håber ikke det er denne såkaldte hvide løbetid hun er i, for vi har planlagt det i 10 måneder nu.. været på udstilling, fået både Basse og Bertha avlskåret/godkendt og fået OK med diverse undersøgelse fra dyrlæge osv osv.. vi har lagt utrolig meget arbejde i det indtil videre....

• #5   6. jan 2010 Nå - har lige ringet til dyrlægen - blev helt bange for at hun var i den hvide løbetid, som I har beskrevet..
    Men dyrlægen sagde at når Bertha tidligere har været sådan en "gris" med sin løbetid, så ville det virke mærkeligt at vi ikke kunne se hun kom i løb.. Men hun anbefalede os at vi fik fat i Basse, for at se om hun ville stille sig til, ellers kunne hun anbefale at vi fik lavet et "skrab" (?) så vi kunne se hvor i hendes cyklus hun var og så måske fået taget en blodprøve..
    Men i første omgang anbefalede hun at se Berthas reaktion på Basse! :o)

• #6   6. jan 2010 Line, det var et godt råd du fik fra dyrlægen. Hellere ringe en gang for meget.

• #7   6. jan 2010 Gitte M:
    Ja - det er nu dejligt med en god dyrlæge man altid kan ringe til! De er så rare deroppe hvor jeg har dem :o)

Katrine L:
    Ja det kan du tro vi håber på.... Det er ligesom om jeg er begyndt at blive helt hvalpe-skruk! :oP

• #8   8. jan 2010 Har haft kig på Bertha før, hun er simpelthen den smukkeste buller jeg nogensinde har set. WOW! smiley hun får så smukke hvalpe!

• #9   8. jan 2010 Ge Lica S:
    Mange tak for det.. det er dejligt at få at vide.. Vi har Basse på besøg nu, og de leger simpelthen SÅ godt sammen :o) Så de kender hinanden så fint når de kommer dertil hvor hun skal parres!

og han er virkelig også en lækker fyr - så jeg tror du har helt ret - det kan kun blive nogle smukke hvalpe :o)

Kommentér på:
Kom nu Bertha!!!

Annonce