1.083 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

RIP Bertha RIP Bertha

Fredag aften kl 19.30 fik 14 år gamle Bertha sine 2 sidste sprøjter, men sov ikke stille og roligt ind, hun spjættede en del mens bedøvelsen gjorde sit indtog i hendes system, og da hun endelig var bedøvet kom sidste sprøjte og førte hende ind i dens næste liv.
Så kan vi koncentrere os 100% om Benzo nu, han er jo noget af et livsstykke smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RIP Bertha
  • #2   12. feb 2017 Yeps!
    De var simpelthen så forskellige som 2 søskende kunne være, unikke på hver sin måde, Bertha en total skødehund men fremme i skoene, Tulle sky men bestemmende i hele flokken af dyr, dygtig til lydighed og at finde gemte ting, uanset om det var mad eller genstande.
    Benzo passer vi bare ind til videre,der er som sådan ikke kommet nogen afklaring, siden april tror jeg det var.

• #3   15. feb 2017 Det gør mig ondt Allan smiley

RIP Bertha.

• #4   15. feb 2017 Hun skrantede en del, så det var godt konen endelig tog beslutningen, og jeg havde sagt om mandagen at nu var det ved at være ovre, og om ikke det var bedre selv at sige farvel end at hun lå der når man kom hjem fra arbejde. Der gik en halv time fra beslutningen var taget til vi alle 4 kørte til den lokale kvæg læge 2 km nede af vejen, konen og knægten hylede om kap, så ja, det var da en kedelig fredag aften der kl halv otte.

Hvad giver man ellers for en aflivning ude i samfundet?
    Vi gav 500,- og vores sædvanlige tog 400,- men vi gad ikke køre 180 km med en syg hund.

• #5   15. feb 2017 Jeg mener at jeg gav ca 1100 kr, for aflivning og kremering af mastiff.

Godt at I kom afsted med hende, selvom det aldrig er sjovt at sige farvel smiley

• #6   15. feb 2017 Vi måtte selv tage hende med hjem og grave et hul med rendegraveren.

• #7   15. feb 2017 Jeg har ingen rendegraver, så jeg efterlader dem altid hos dyrlægen smiley

• #8   17. feb 2017 Det var ikke muligt her!

Kommentér på:
RIP Bertha

Annonce