835 visninger
|
Oprettet:
Hvor længe {{forumTopicSubject}}
Har jo fået parret min ene tæve og er jo dødspændt om der er hvalpe i
Hun er 3 uger på tirsdag, men allerede nu er jeg overbevist om at den er go nok.
Hvor længe gik der inden i var overbeviste om at jeres tæver var drægtige? Og hvilke tegn gjorde at i troede på det, og havde i så ret?
Gud hvor er der længe til den 6 hvor vi scanner hende
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 226
Men jeg vil vælge at få rgt-foto. efter 50 dage kan man se hvor mange hvalpe man skal vente på... Jeg har ikke nerver til at se det ellers.
jan 2005
Følger: 83 Følgere: 83 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 633
det bliver da super spændende, vores når de er omkring 3 uger henne, går de fra foderet, de forandrer sig tydeligt, sover mere, får en lille bule på maven ikke alle gør det så hurtigt ..
glæder os til at høre om der er gevinst og held og lykke
aug 2006
Følger: 45 Følgere: 47 Hunde: 12 Emner: 194 Svar: 1.234
J&C: Ja det bliver spændende. Hun er allerede blevet sulten, mere kælen og er begyndt at ændre form
jan 2006
Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 81 Svar: 1.465
Det er meget forskelligt fra tæve til tæve, hvornår jeg kan se noget......det kommer selvfølgelig an på, hvor stort kuldet er.
De første mange år fik jeg scannet, men er de senere år gået over til røngten i ugen op til fødsel. Jeg har det rigtig fint med, at vide hvor mange hvalpe, der kommer.
Held og lykke med din tæve..........vi krydser fingre og poter for nogle dejlige små vapser *sss*
Min tæver er på 62 dage i dag, men ingen tegn på fødsel endnu. Jeg håber for hendes skyld snart at de kommer............hun er ved at sprænge.
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.234
mar 2006
Følger: 18 Følgere: 19 Hunde: 6 Emner: 36 Svar: 1.188
Yes - vi skal have hvalpe igen ;0) - jeg elsker det :0).....
Hvor længe