{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

renligheds træning {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Det er længe siden jeg har været herinde, bl.a fordi jeg i december mistede min elskede Nicki gennem næsten 13 år :'(.....Åhhhh hvor jeg savner ham.

Men nu har vi fået en ny lille hvalp i huset, en lækker lille labrador hvalp på 9½ uge.
Jeg har lidt glemt hvordan det er at have en hvalp i huset, og vi kæmper jo med renligheds træning.
Vi har en have hvor hun gerne vil både tisse og lave i - der sker også uheld indenfor - men når vi er på tur nægter hun at lave noget. Så snart vi er hjemme igen sætter hun sig - enten inde eller ude -
Det er sket få få gange at hun har gjort noget udenfor haven, og der har vi naturligvis rost hende til op over skyerne, men det kan tælles på 1 hånd.
Gode råd modtages meget gerne smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  renligheds træning
  • #1   29. mar 2014 Mon ikke det kommer med tiden, når den store verden ikke er så skræmmende længere?

• #2   29. mar 2014 Rigtig mange hvalpe tisser ikke når de er på tur. Det er ren instinkt ikke at tisse på fremmed territorie. Derfor holder de sig indtil de kommer hjem.

Jeg ville satse på haven og ikke alt for langt fra huset. Husk at gå udenfor med hvalpen, sørg for at det er jævt kedelig indtil der er blevet tisset og gjort det der nu skal gøres, og så masser af ros, fis og ballade udenfor. smiley

Kommentér på:
renligheds træning

Annonce