{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.052 visninger | Oprettet:

Alle os med hund(e) - facebook {{forumTopicSubject}}

Åh gud - Jeg sidder på den her facebook side og ser den ene psykopat give den anden psykopat råd - Hold da helt fast og desværre er mange folk ikke til at hugge og stikke i.

Giv din hund chili hvis den hopper på bordet
Smid din hund ind i karmen, åbenbart er det bedre ?!
Vis din hund hvem der bestemmer!
Træd den på poten
Cesar milan er gud
Din hund må ikke spise før dig (lederskab)
Hold den nede!
Hvis den kommer i seng/sofa vil den langsomt overtage lederskabet
Hiv den i nakkeskindet!

Jamen åh gud da stakkels hunde der findes rundt om i danmark


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alle os med hund(e) - facebook
  • #1   14. feb 2014 Har godt set det... Og har også givet op.. Stakkels hunde, der er rundt omkring.

  • #2   14. feb 2014 Ja det er vanvittigt smiley

  • #3   14. feb 2014 ååårh pis... så kan jeg lisså godt indse at pixel styrer showet herhjemme.. hun har ligget i seng og sofa i knap 8 år nu

  • #4   14. feb 2014 Og mennesker der bevist ligger deres ulovlige hund til skue..

    Her den anden dag var der en som lagde sin 2 år gamle pitbull blanding op

    Megapixel - Ja pas på, efter 8 år kan det ske hvert sekund nu!! smiley


  • #5   14. feb 2014 Hehe. Den gruppe blev jeg smidt ud af, admin kunne ikke tåle lidt modspil smiley

  • #6   14. feb 2014 Den gruppe forlod jeg for flere år siden... de er helt væk derinde.

  • #7   14. feb 2014 Sidste nye er at hunde dør af at få menneske rester, det er faktisk at gamble med hundens liv hvis den får det smiley

    Også alle de der "min hund vil gerne være far/mor, så vi søger en kæreste til lille fido/fifi".


  • #8   14. feb 2014 Natascha - Ja de er blevet lidt magtliderlige derinde -.- Jeg var også ved at blive smidt ud da jeg kalde dem magtliderlige..

    De stopper en ganske normal harmløs diskussion


  • #9   14. feb 2014 Det er vildt, at folk kan være så... Modbydelige smiley

  • #10   14. feb 2014 Louise - Har også overvejet det.. men hvis man kan få omvendt 1 person til at tage imod et godt råd, så er det, det værd..

    Anya - haha ja, folk forstår ikke der er overflod -.-


  • #11   14. feb 2014 Einstein - ja jeg har også gået rundt og troet det ikke var så mange tilbage af 'den slags' men der blev jeg godt nok overrasket.. smiley

  • #12   14. feb 2014 det er vel lissom når man ser DUM, singleliv, for (u)lækker til love osv på tv... man ender med at føle sig som en kanonsucces, uanset hvor stor en screwup man er

  • #13   14. feb 2014 ja.. det troede jeg også... men det er tabt for omverdenen..... det magter jeg altså ikke smiley

  • #14   14. feb 2014 Check den her - Lige lagt derind

    Nørager Dyrehospital
    Hjææælp, vi har brug for jer til at finde ammetæver!!!

    Forleden fik vi en 9 år gammel labradortæve ind på klinikken, som ejeren mistænkte havde forstoppelse. Hunden havde ikke spist et par dage og havde tydeligt ændret adfærd. På klinikken finder vores dyrlæge dog ud af, at hunden er drægtig og har 7 store hvalpe i maven. I går eftermiddags går hunden i fødsel, og får 4 hvalpe selv. Herefter går fødslen i stå trods ve-stimulerende behandlinger, hunden er meget træt, og der bliver fortaget kejsersnit. Vi fik 5 levende hvalpe i alt, men sent om aftenen døde tæven desværre trods intensiv behandling.
    Vi mangler nu akut ammetæver til de 5 hvalpe, som i dag er et døgn gamle. Kender I nogen, som lige har fået hvalpe, og som måske har plads til et par mere hos deres tæve?
    Del gerne dette opslag....


  • #15   14. feb 2014 .. det kalder jeg sgu godt nok en forstoppelse.. stakkels tæve smiley

  • #16   14. feb 2014 Kim - FØJ! Jeg brækker mig, stakkels stakkels tæve, håber den er et bedre sted nu smiley

  • #17   14. feb 2014 ja smiley

  • #18   14. feb 2014 jeg meldte mig ind i den i sidste uge,, jeg meldte mig så også ud af den igen i sidste uge.. der var lidt for mange jeg lynhurtigt ville blive lidt for uvenner med

  • #19   14. feb 2014 Steffen - Ja jeg har også lavet mig nogle ubekendtskaber derinde haha.. Men jeg ser det lidt som hvis man kan 'omvende' 1 eller få én til at lytte til et enkelt godt råd, så er det et skridt den rigtige vej smiley

  • #20   14. feb 2014 Det er godt nok ofte oppe og vende herinde synes jeg..
    Hvis i ikke bryder jer om gruppen derinde, så lad være med at være med i den :o)

    Jeg kigger kun billeder.. og ind i mellem ligger op af min egen hund.. det er da hyggeligt nok.


  • #21   14. feb 2014 Jeg meldte mig ud af den gruppe i sidste uge, orkede det simpelthen ikke!!

  • #22   14. feb 2014 C & M - Tjaa, det kunne jo være man var med til at gøre livet lidt mere behageligt for en enkelt eller 2 hunde derude smiley

  • #23   14. feb 2014 jeg har en facebookprofil 'under protest' - og jeg har valgt at jeg under ingen omstændigheder vil være en del af sådan en gruppe. Jeg er nemlig ret pernitten omkring hvad min profil bliver associeret med.

  • #24   14. feb 2014 Hold kæft hvor jeg også ryster på hovedet nogen gange.
    Jeg kom og diskutere med en der var meget fornærmet over at hendes underbo var ræd for hendes hund, hun gad da ihvertfald ikke at holde hendes hund når hun var i gården, hver gang hendes underbo kom ud og ind af bagdøren. Amen helt ærlig!


  • #25   14. feb 2014 Stine - Ja mod tåber kæmper selv guderne forgæves smiley

  • #26   14. feb 2014 Og det er jo nærmest en af de kloge tråde derinde... Til sidst fik jeg da overtalt pigebarnet til at lave et skilt så underboen kunne se hunden er i gården og at hun for fanden bare skulle tage den hund i snor når hendes underbo er ræd for den. Andet er sgu uforskammet!


  • #27   14. feb 2014 Årh, jeg sidder ofte, med min store mås, på mine hænder ! Det er fuldstændig vanvittigt hvad der kommer af syge råd og spørgsmål for den sags skyld ! Øj jeg er glad for jeg ikke er hund i mange af de hjem og stakkels dem der er smiley

  • #29   14. feb 2014 Lige nu er der en pige hvis hund bløder ud af dens tissetrold hvis hun trykker lidt på det? Hvad skal hun gøre indtil han kan komme til dyrlæge?
    Grrrr, kør NU!


  • #30   14. feb 2014 lidt ligesom her, mange af brugerne er nok også her..
    Tænker jeg.


  • #31   14. feb 2014 Stine> nej, er du gal.. Det er jo fredag aften, det er pisse dyrt.. Den kommer vel afsted mandag, hvis frøkenen ellers har tid der.. Ellers stopper det vel med at bløde på et eller andet tidspunkt - om ikke andet, så ihvertfald når hunden ikke har mere blod i kroppen..

  • #32   14. feb 2014 ja, jeg ville altså heller ikke akutdyrlæge for en tistrold der bløder. Hvis man trykker på den. Og hvem trykker på sin hunds tisser?

  • #33   14. feb 2014 Tine - det er da det jeg tænker der bliver hentydet til i sætningen "hvad kan jeg gøre indtil han kan komme til dyrlæge" hun gider ikke betale det ekstra vagt gebyr. Møg unge!

  • #34   14. feb 2014 opslaget "Min hvalp på 3 mdr har blærebetændelse. Jeg prøvede at trykke på hans tissetrold, og der kom lidt blod ud fra, og der drypper tis fra ham tit.
    Hvad kan jeg gøre, for at lindre smerten, ind til han kan komme til dyrlægen?"
    Det var så absolut ikke noget jeg ville vente med til mandag det er helt sikkert!


  • #35   14. feb 2014 Og det er helt sikkert ikke først startet i dag! Desuden er det da ret sjældent, at hanhunde får blærebetændelse, er det ikke? Jeg har meldt mig ud af gruppen igen, jeg magtede simpelthen ikke SÅ dumme mennesker.. Jeg er ingen hunde-ekspert, men jeg læser og lytter MEGET til hvad folk skriver i trådene herinde.. Men hvis man ikke vil det, så siger jeg bare stakkels hunde!

    Jeg synes sgu da heller ikke det var fedt at tage Cocio til dyrlægen en lørdag bare fordi han havde dårlig mave, men det stoppede jo ikke på trods af kylling og ris.. Surt for min pengepung, men det ved man vel når man vælger at have hund?


  • #36   14. feb 2014 jeg nåede kun ar være medlem af den gruppe 1 dag og så blev jeg smidt ud fordi jeg kom med min meningen til en film der var en der havde lagt op smiley

  • #37   14. feb 2014
    Min holdning til den gruppe er.............................


    profilbillede
  • #38   14. feb 2014 "jeg tør ikke barfe min hund for jeg har børnebørn.
    Når en hund får smagen for råt kød bliver de bidske"

    "hvis din hnd trækker så bare hiv så hårdt du kan, så stopper den hurtigt med det"

    OOOOHHHH DEAR GOOD ..... jeg har måtte bide mig selv i tungen for ikke at blive stik tosset der inde... smiley de er jo rablende sindssyge.


  • #39   14. feb 2014 Ja præcis det er virkelig nogle sindsyge råd folk kommer med smiley Jeg har været medlem i ca 2 uger og har næsten diskussioner på daglig basis med netop sådanne råd..

    og det er selvom jeg ofte holder igen (synes jeg selv)


  • #40   14. feb 2014 Varkhond - Det var dog utroligt at du ikke har set dem smiley De er ellers over alt.. Men tror mere man skal se dem som handler om opdragelse, hundeloven eller generelt råd.. så finder man dem hurtigt smiley

  • #41   14. feb 2014 det er uhyggeligt, tænk engang der sidder folk og tror på det de skriver, og følger deres råd. åh nej, de sølle skæbner der sidder rundt omkring. ville ønske de folk der havde problemer med deres hund kontaktede en uddannet adfærdstræner, smiley

  • #42   14. feb 2014 Og bur og anti gø halsbånd er bare løsningen på ALT derinde. Hvorfor bruge tid på at løse problemet, når man bare kan kyle hunden i et bur, smøre karme ind i klamme ting osv.

    Ja jeg blev kylet ud af gruppen for et par uger siden, hvorfor aner jeg ikke, for jeg havde ikke sagt noget i flere dage.


  • #43   14. feb 2014 Ann-christina - Altså jeg er ved at dø af grin hver gang den der sætning med "smagen af råt kød", for hoold nu kæft det sjovt. Man skulle jo tro det faktisk var arrige mini ulve de havde i hjemmet og ikke kæledyr smiley

    Det lidt som det der med at hunden tisser i protest og sådan xD


  • #45   14. feb 2014 Den gruppe er fyldt med hjerne døde mennesker :-\ trænger jeg til at få pulsen op en tur, så kigger jeg der ind en tur. Ellers så springer jeg som regel over opslagene der fra, for ellers så springer jeg bare en sikring eller to... Virkelig sørge ligt så mange mennesker der med glæde udover vold på deres hund, i forsøget på at blive "herskeren" i huset smiley

  • #46   14. feb 2014 Ja der er desværre mange mennesker i den gruppe som intet aner om hunden, som anvender håbløst gammeldags metoder og som et fløjtende ligeglad med hvilke ubehageligheder hunden skal udsættes for bare man får det resultat ud af det man vil. Sørgeligt... Jeg har næste lige meldt mig ind i gruppen men overvejer også kraftigt at hoppe ud igen- Indtil nu forsøger jeg at kommer med hvad jeg opfatter som gode og reelle råd der inde og håber at bare en vil få øjnene op for at der findes en positiv måde at behandle ens hund på

  • #47   15. feb 2014 CMP, du taler desværre for døve øre der inde smiley det lader ikke just til at de ønsker at tage ny viden, og nye metoder i brug. De gamle fungere jo, så hvorfor ændre på det? :-\

  • #49   15. feb 2014 Gætter på en blond trunte med ulovlig listehund uden mundkurv?

  • #50   15. feb 2014 Vax - haha det opslag besvarede jeg faktisk.. jeg sad også og gloede under, og snakkede med damen om det, bare fordi 'så dum' kan man umuligt være smiley

    Pixel - Sjovt nok en med en lille chi smiley


  • #51   17. feb 2014 --"jeg tør ikke barfe min hund for jeg har børnebørn. ---

    ha ha, det er sgu da ikke ungerne den skal æde..
    eller måske..


  • #52   17. feb 2014 .. ungerne er jo fyldt med tilsætningsstoffer, så det er da sundere at barfe

  • Helge L
    Helge L Tilmeldt:
    okt 2013

    Emner: 4 Svar: 20
    #53   4. apr 2014 De admins er nogle aber.. sorry ordsproget.

    Heldigvis har fb sådan en smart funktion der hedder "Anmeld gruppe".. - mere siger jeg ikke! HAHA

    Ej skal nok være ordenligt ^^ God aften!


  • #55   6. apr 2014 LLT - Problemet er at admins er nogle kegler og derfor går det galt, fordi alle dem der er ansvarlige og fornuftige, de bliver smidt ud for diverse latterlige grunde.

  • #56   6. apr 2014 præcist. det er virkelig ekstremt hvordan admin der inde opfører sig. Jeg er nu også smidt ud af gruppen. Jeg ANER ikke hvorfor for jeg har ikke deltaget i ret mange emner der inde andet end at ligge billeder ind af mine hunde. Men ja der er desværre ufatteligt mange idioter i den gruppe.

  • #57   6. apr 2014 Mon jeg skal tage det personligt? smiley Jeg deltager ofte, specielt i diskussionerne om folk der har købt listelignende hunde, eller ønsker at avle, og så i dem hvor folk bare er direkte ondskabsfulde i de råd de giver omkring f.eks. renligheds problemer, og måder at løse dette på. Nå, men jeg er endnu ikke blevet smidt ud smiley
    Har efterhånden været der inde længe... Det er meget rart, liiiiige at smutte der ind en gang mellem, sådan når man lige er lidt i tvivl om man er i live eller ej smiley Eller blot keder sig lidt... Så skal man ikke bruge meget mere end få minutter, på at finde det første indlæg der kan få ens puls op i gear smiley
    Dog er det altså ret skræmmende at så mange UVIDNE mennesker, er samlet på ét sted!


  • #61   9. apr 2014 Kathrine jeg er fuldstændig enig med dig, og desværre må man konstatere at en stor del af den gruppes medlemmer, slet ikke burde have hund da de tydeligvis ikke har sat sig ind i noget som helst. Hverken når det kommer til race, aktivering, renlighed eller opdragelse. Det der hersker mest af der inde, når vi snakker opdragelse, det er fysisk afstraffelse og at folk vitterlig tror fuld og fast på at hunden dominere dem, hvis de ikke benytte sig af hård og kontant opdragelse, at hunden skal ligges ned, gå sidst ud af døren, spise sidst osv.

    Stakkels de hunde der lider under de gammeldags syn på hundeadfærd og opdragelse.


Kommentér på:
Alle os med hund(e) - facebook

Annonce