444 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

gør af andre - vil lege gør af andre - vil lege

for at tage problemerne lidt på forskud vil jeg gerne have nogle gode inputs til hvordan vi skal træne vores hittehund felix når vi får ham hjem.

mere specifikt hans tendens til at ville gø når der er andre hunde, vores indtryk er at han er super legesyg og bare vil hen og lege (han rejser hverken børster eller bliver anspændt) og han er da også blevet parret med en anden han hvalp af samme størrelse på internatet og de elsker at lege sammen.

men selve hans gøen kan jo godt blive et problem da der er flere hunde der hvor vi flytter hen med ham. jeg har selv flere ideer til træning, men kunne nok godt bruge hjælp og råd, da han er noget fokuseret når han først er begyndt at gø.

kunne forestille mig at hvis han bare får noget hundeleg og "vokser" lidt mentalt at det så allerede kunne forsvinde men vil ikke bare vente, vil hellere træne aktivt.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gør af andre - vil lege
  • #1   25. jun 2011 Det er bare afsted til hundetræning med det samme.

Måske klikkertræning kunne være en ide?

• #2   25. jun 2011 ja det er også en del af planene, har kigget et par forskellige steder, der starter hold til august, tænker at kombinationene af andre hunde og øvelser er god træning i at "ignorere" de andre.

klikker træning har jeg brugt meget til mine katte så det kommer der nok helt naturligt gang i, men det er igen generelle ting jeg tænker mere at jeg jo skal prøve at aflede ham når jeg ser andre hunde, evt med meget lækre godbidder, og hvis ikke det virker så straks gå i anden retning.

så snart vi får ham vil jeg gerne selv have lagt en plan for hvad jeg går når han begynder at gø, eller når der kommer end hund og jeg regner med han snart begynder.

Kommentér på:
gør af andre - vil lege

Annonce