{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.302 visninger | Oprettet:

Nu LP1 Belvedere ! {{forumTopicSubject}}

Jeg er SÅÅÅÅ stolt.
Belli og jeg var til vores første LP1 prøve idag.

Vi ankom kl. 8.30. Vi skulle først op som de sidste i LP1. Belli var rolig. Vi havde været med som tilskuer til en prøve for noget tid siden, både for at opleve en prøve, og for at se hvordan Belli ville tackle et sted med masser af hunde og gang i den.Men ingen problemer dér. Hundene tager han HELT cool, han hilser på nogle hunde, og ellers hilser han på masser af mennesker !! Han er jo toppen af et nussehoved. Vi fik en plads i et telt- det regnede nemlig. Og så kiggede vi og nussede, og talte med nogle af de andre søde prøvedeltagere. 10 minutter før vi skulle op, gik jeg ud og gejlede op. Med kylling (lækkert- især når man er sulten fordi man ingen morgenmad har fået !) og bolden. Han gejlede hurtigt op, og kiggede konstant på mig, imens vi ventede på at det skulle blive vores tur.
Jeg var rolig og fattet og havde en glæde i mig, og tro på at det nok skulle gå fint.

Inde til prøven gik det meste faktisk SUPER ! Lidt flakkende i Lineføring, og en totalt misset næseprøve-Han tog bare den første og bedste pind han kunne finde. Vi har kæmpet med den øvelse. Og jeg forventede ikke det store. Måske en del af problemet ? Sikkert, men pyt med det !!

Bedømmelsen er her:
LP1 prøve d.18/6 2011
Bedømmelse:
Tandvisning: 10
Lineføring: 7,5
Stå: 10
Spring: 9
Stillingsskift: 10
Indkald: 10
Næseprøve: 0 (han tog den forkerte- havde heller ikke forventet så meget mere af den)
Fællesdæk: 9
Helhedsindtryk: 9
Kommentar: Dejligt opmærksomt samarbejde. Glad og arbejdsivrig hund, der mangler den sidste sikkerhed i én enkelt øvelse. Fint og positivt førerarbejde, der støtter hunden godt.
Ialt 150 point.

Jeg var tæt på at bryde tudende sammen af glæde da vi fik vores røde bånd !!

Det skal siges at Belli er min første hund, jeg har oppe i en prøve. Belli er en 8 år gammel omplaceringshund, jeg fik i februar 2010.

Der kommer snart link til en video af hele prøven !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu LP1 Belvedere !
Kommentér på:
Nu LP1 Belvedere !

Annonce