586 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Nervøs når vi er på gå tur... Nervøs når vi er på gå tur...

Hey, min dejlige tæve nikki, er meget nervøs, når vi er ude og gå tur, hvis hun ser et andet menneske, så bliver hun meget nervøs, og vil nermest stikke af eller gemmer sig bag mig, jeg har også andrea med, men hun siger ikke noget til fremmede! Nikki er en meget lydig hund, og adlyder mig rigtigt godt,men hun er ikke så god til at gå på plads...
Nogen der har nogle gode tips til hva jeg gør..
forresten så skal det lige siges at nikki i det hele taget ikk er glad for mennesker foruden dem hun selvfølgeligt kender, tror det har noget med at gøre at hun ikke har fået meget menneskelig kontakt da hun var helt lille, hende og hendes bror sad i en lille trandsportkasse da jeg kom og hentede hende, manden sagde det var fordi de lige var blevet vasket.. jeg har aldrig set en så underkuet hvalp som hende dengang, men det er betydeligt bedre nu, bortset fra hun lige skal se andre mennesker an, hun kan enda tisse af skræk hvis der er et menneske hun ikke kan lide... håber at høre fra jer...
kram betina, nikki og andrea

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nervøs når vi er på gå tur...
  • #1   9. jan 2006 se at komme afsted til noget træning med hende, og forklar så træneren hvad problemet er, så ikan få det løst. Når du går tur med hende så udse et venligt menneske, stik hende en godbid og lad hende så hilse på din hund med den i hånden. Sørg for at dette menneske sidder på hug med siden til så hun/han ikke virker stor og skræmmende, lad personen strække hånden med godbidden ud og lad så din hund selv tage kontakt, og ros så dæmpet ved kontakt, ikke overstrømmende ros for så tror hun bare at det virkeligt var farligt.
    held og lykke
    hilsen Tina

Kommentér på:
Nervøs når vi er på gå tur...

Annonce