974 visninger
|
Oprettet:
Nervøs {{forumTopicSubject}}
Ja som overskriften skriver , så er jeg ret nervøs for hvordan Coco vil reagere når vi skal på udstilling her den. 26 feb i Helle Hallen .. Hun plejer og gø helt vildt når vi møder andre hunde :s Jeg siger HELE tiden bestemt ''NEJ' Men ved snart ikke hvad jeg skal gøre :s
Og når vi nu skal afsted , om hun så ikke bliver til og have med og gøre :s
Det er min første gang jeg skal afsted..
Hun kan godt med mine veninders hunde og min mors, men ikke ''nye'' hunde, JO hvis de har være sammen lidt indenfor , så hun kan se dem an ..
feb 2008
Følger: 16 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 32 Svar: 161
maj 2009
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 74 Svar: 953
jeg har altid godbider med når vi går tur og for hende til at tage kontakt til mig inden hun begynder at gø af den anden hund, jeg gør det stadig men kan se det er begyndt og virke.
Nu går jeg ikke på udstilling men sidste sommer da vi var til et hunde arrangement gøede hun ikke af de andre hunde, nok fordi der var så mange samlet og de jo var der heletiden det ikke det samme som vis der pludselig dukker en anden hund op på den anden side af gaden
så du kan jo være heldig coco reagere på samme måde.
du må jo bare tage det som det kommer og se hvordan det går
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.870
Jeg har selv en hund som altid gøer når vi møder andre hunde på vores tur, men hun siger intet når der først er flere hunde!
Vi var fx til ''Hundens dag'' i Tivoli og til noget hunde-dag på Bakken, og hun sagde ikke spor! :o)
Når først der er flere, er hun ikke så stor og farlig.. Så tror ikke Coco vil stille sig op og te' sig til en udstilling.. Men det må jo komme an på en prøve :o)
feb 2008
jan 2011
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 17 Svar: 117
feb 2008
Men vil prøve det med godbidderne
Nervøs
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside