{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
957 visninger | Oprettet:

Nervøs {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften skriver , så er jeg ret nervøs for hvordan Coco vil reagere når vi skal på udstilling her den. 26 feb i Helle Hallen .. Hun plejer og gø helt vildt når vi møder andre hunde :s Jeg siger HELE tiden bestemt ''NEJ' Men ved snart ikke hvad jeg skal gøre :s

Og når vi nu skal afsted , om hun så ikke bliver til og have med og gøre :s

Det er min første gang jeg skal afsted..

Hun kan godt med mine veninders hunde og min mors, men ikke ''nye'' hunde, JO hvis de har være sammen lidt indenfor , så hun kan se dem an ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nervøs
  • #2   9. feb 2011 Har snart prøvet alt, og hun bliver ved :s tror det bliver et helvede til udstillingen ,, :s

  • #3   9. feb 2011 Zita gør også vis hun ser andre hunde på gaden
    jeg har altid godbider med når vi går tur og for hende til at tage kontakt til mig inden hun begynder at gø af den anden hund, jeg gør det stadig men kan se det er begyndt og virke.

    Nu går jeg ikke på udstilling men sidste sommer da vi var til et hunde arrangement gøede hun ikke af de andre hunde, nok fordi der var så mange samlet og de jo var der heletiden det ikke det samme som vis der pludselig dukker en anden hund op på den anden side af gaden smiley
    så du kan jo være heldig coco reagere på samme måde.

    du må jo bare tage det som det kommer og se hvordan det går smiley


  • #4   9. feb 2011 Jeg tror ikke hun siger et pip til udstillingen.. :o)
    Jeg har selv en hund som altid gøer når vi møder andre hunde på vores tur, men hun siger intet når der først er flere hunde!
    Vi var fx til ''Hundens dag'' i Tivoli og til noget hunde-dag på Bakken, og hun sagde ikke spor! :o)
    Når først der er flere, er hun ikke så stor og farlig.. Så tror ikke Coco vil stille sig op og te' sig til en udstilling.. Men det må jo komme an på en prøve :o)


  • #5   9. feb 2011 Ja det må de smiley ellers er der ikke noget og gøre ved det , desværre smiley

  • #6   9. feb 2011 Jeg vil sige at du skal aflede hendes opmærksomhed når hun spænder op til at ville gø. du skal være vågen og gribe ind så snart hun ændrer adfærd fra rolig til at ville gø. der skal du tage hendes opmærksomhed, brug gerne en god bid til at logge med mens du fortsætter at gå. du'er dette ikke så vend næsen den anden vej og gå modsat så hun ikke får muligheden for at vinde muligheden for at hidse sig op, det plejer at være en god måde at gøre det på da hunden på denne måde lære at være obs på dig og ikke andre hunde eller andet

  • #7   9. feb 2011 Jamen hva nu hvis vi skal forbi hinanden ?
    Men vil prøve det med godbidderne smiley


Kommentér på:
Nervøs

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce