419 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hælp: Renlighedstræning Hælp: Renlighedstræning

Hej allesammen

Jeg har desværre et lille problem, og derfor søger jeg nu hjælp herinde, for et site med så mange hundeejere må da være perfekt til at få råd smiley

Det handler om at jeg har min dejlige 7 måneders hvalp som jeg elsker overalt på jorden, da jeg fik hende var hun trænet til at tisse på avis. I starten gjorde jeg som der står i alle hundebøger etc.. at gå tur med hende hvergang hun havde sovet, spist, leget etc.. og hun tissede osv også udenfor. Men alligevel fortsatte hun med at tisse osv indenfor også.

Nå men som tiden er gået er hendes lyst til at tisse osv udenfor blevet mindre (faktisk eksistere den ikke ) gør virkelig alt, går lange ture med hende (har været ude i 4 timer uden der skete noget, og så snart vi kom ind, ja så satte hun sig på avisen).

Har prøvet at tage hende avis med udenfor heller ikke dette hjælper.

Hvad kan jeg gøre?

På forhånd tak smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hælp: Renlighedstræning
  • #1   10. okt 2005 måske du kan finde hjælp her. www.grosserguiden.dk/Ny_hvalp_i_huset/Hvalpens_forste_dage/Renlighed/renlighed.html
    Held og lykke
    Malou

• #2   10. okt 2005 Åh ha. Det gjorde Bella indtil hun var et år! Vi brugte så ikke aviser, men hun fattede bare ikke at det skulle foregå udenfor. Man kunne nærmest se på hende at hun holdte sig og tænkte: er vi ikke snart hjemme igen, så jeg kan få tisset :O) Alle vores fine nyafhøvlede lakerede gulve var ødelagt. Men pludselig en dag stoppede det. Vi gjorde faktisk ikke rigtig noget ved det. Har du fået tjekket hende for blærebetændelse?

• #3   10. okt 2005 og når du så alligevel er igang med at lære hende det forfra så sig tis nlige når hun sætter sig udenfor og tag en klikker med når hun er færdig og så en godbid. Så lærer du hende også at gøre det på kommando... var det godt nok forklaret??

• #5   13. okt 2005 Ja jeg kan også kun sige "på bålet med den avis" aviser til at læse i og ikke skide og tisse på.
    Nå men det jeg gjorde med vores hvalp var at gå ud til præcis samme sted hver gang den havde spist, leget eller sovet. I starten skete der ikke så meget men jo mere den blev vant til omgivelserne jo mere selvsikker blev den og begyndte at tisse. Og husk at ros, ros og atter ros, men først når den er færdig for ellers sker der bare det at den får interesse for dig og glemmer det den var igang med. Det er en sur opgave men det hjælper, jeg fik min hvalp til at være renlig på en uge.
    Held og lykke.

Kommentér på:
Hælp: Renlighedstræning

Annonce