Hælp: Renlighedstræning Hælp: Renlighedstræning
Hej allesammen
Jeg har desværre et lille problem, og derfor søger jeg nu hjælp herinde, for et site med så mange hundeejere må da være perfekt til at få råd
Det handler om at jeg har min dejlige 7 måneders hvalp som jeg elsker overalt på jorden, da jeg fik hende var hun trænet til at tisse på avis. I starten gjorde jeg som der står i alle hundebøger etc.. at gå tur med hende hvergang hun havde sovet, spist, leget etc.. og hun tissede osv også udenfor. Men alligevel fortsatte hun med at tisse osv indenfor også.
Nå men som tiden er gået er hendes lyst til at tisse osv udenfor blevet mindre (faktisk eksistere den ikke ) gør virkelig alt, går lange ture med hende (har været ude i 4 timer uden der skete noget, og så snart vi kom ind, ja så satte hun sig på avisen).
Har prøvet at tage hende avis med udenfor heller ikke dette hjælper.
Hvad kan jeg gøre?
På forhånd tak
apr 2005
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 71 Svar: 836
Held og lykke
Malou
jul 2005
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 18 Svar: 199
maj 2005
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 34 Svar: 366
mar 2005
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 76
Nå men det jeg gjorde med vores hvalp var at gå ud til præcis samme sted hver gang den havde spist, leget eller sovet. I starten skete der ikke så meget men jo mere den blev vant til omgivelserne jo mere selvsikker blev den og begyndte at tisse. Og husk at ros, ros og atter ros, men først når den er færdig for ellers sker der bare det at den får interesse for dig og glemmer det den var igang med. Det er en sur opgave men det hjælper, jeg fik min hvalp til at være renlig på en uge.
Held og lykke.
Hælp: Renlighedstræning