646 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Foredrag om hundemassage 23/5 Lyngby Foredrag om hundemassage 23/5 Lyngby

Massage foredrag - åbent for alle

Kære alle interesserede

Denne gang har Softagilityklubben et foredrag om massage. Denne gang med Rikke fra GladeSnuder. Her er lidt om Rikke;
”Jeg er 44 år, og bor i Ølstykke, sammen med min mand, Christian, og vores tre hunde, Flick, Mulligan og Sara. Jeg er fra Jylland, har boet en årrække i Spanien, og 10 år på Amager. I sommeren 2014 flyttede vi til Ølstykke for at få en dejlig have og mere plads, så vores hunde, dengang Flick og Mulligan, kunne få lov at udfolde sig, og Carl og Sophia, Christians børn, kunne få hvert sit værelse. Jeg arbejder 4 dage om ugen som sekretær i et advokatfirma i København, og da min interesse for dyr – og især hunde – er vokset støt gennem de senere år, har jeg nu udannet mig til hundemassør.
Jeg er eksamineret hundemassør v/dyrlæge Bente Iversen, november 2016, og medlem af Danske Eksaminerede Hundemassører, hvor jeg sidder i bestyrelsen. Jeg har under uddannelsen masseret over 300 gange, og har således opbygget en stor erfaring med forskellige problemer og skavanker indenfor mange forskellige hunderacer. Jeg har i forbindelse med eksamensprojekt opnået mærkbart positive resultater ved behandlingsforløb med Snuder med patella luxation – løs knæskal. I mine behandlinger kombinerer jeg massage og akupressur.”
Foredraget varer ca. 2,5 time inkl. pause, spørgsmål og gennemgang af tilmeldte hunde. Ønsker man sin hund gennemgået skal man skrive det ved tilmelding. Pris for foredrag med hund; 150 (der er max 12 hunde så først til mølle) , uden hund; 125. Hvis hundene kan være i ro evt i bur og kan klare andre hunde er til stede også kan hunde være med i lokale, ellers skal hunde være i bilen.

Rikke tilbyder 10% rabat på de første to behandlinger i Snuderummet (Rikkes hjem i Ølstykke) ved tidsbestilling på dagen.

Foredraget fortæller om massage og akupressurs generelle egenskaber, og om hvilken effekt massage og akupressur har i konkrete tilfælde. Dette underbygges med eksempler og cases.

Er der ønsker om at gå i dybden med en eller flere specifikke ting, eksempelvis opvarmning/nedkøling, øvelser til øget kropskontrol/stabilitet og øget muskelmasse, kan dette aftales forinden.

Foredraget inkluderer en let gennemgang af deltagerens hund, og en efterfølgende vurdering af, hvilken effekt massage og akupressur kan have på den pågældende hund. Og GladeSnuder stiller ikke diagnoser – det gør dyrlægen smiley

Dato; Tirsdag den 23.maj 2017 kl. 19 - kl. 21.30

Sted; Trongårdsskolen, Trongårdsvej 50, 2800 Lyngby

Tilmelding kan ske på jes2asko@gmail.com

Pris 125 uden hund/ med hund 150 ,- kr. pr. person inkl. kaffe/the, vand og kage. Sidste frist for betaling er 8 dage før arrangementets start. Beløbet indbetales ved tilmelding på vores konto 1551-3347336939 i Danske Bank, og dette beløb refunderes IKKE, medmindre arrangementet aflyses af foredragsholder. Hvis man efter frist alligevel ikke kan deltage, må man selv finde en, der kan overtage ens plads. Vi hjælper naturligvis, hvis vi har en venteliste, men ellers er det op til deltager selv at få afsat pladsen. Og venligst oplys kontonr. ved tilmelding i tilfælde af, at arrangementet aflyses. Når vi har modtaget tilmelding og indbetaling modtager man bekræftelse fra os på plads og betaling.

Vel mødt til alle interesserede.
www.softagilityklubben.dk

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foredrag om hundemassage 23/5 Lyngby
  • #2   10. mar 2017 Hmm.. det kommer jo an på hvor fordrags holdere kommer fra;-)... for er de fra sjælland koster det mere at få dem til jylland. Men jeg skal lade ønske gå videre til foredragsholder - måske kender hun klubber der kan arrangere så hun kan komme til jer også.. og tak kommentar smiley

• #3   17. maj 2017 Vil lige minde om at der stadig er pladser til dette arrangement har jeg hørt så kom og vær med - alle er velkomne!

Kommentér på:
Foredrag om hundemassage 23/5 Lyngby

Annonce