Udstilling/skue - excellent/BIR Udstilling/skue - excellent/BIR
Jeg har lige et spørgsmål om udstilling/skue.
Hvis en hund er den eneste i sin klasse i racen, kan den så godt få excellent, uden at blive BIR?
Jeg kom bare til at tænke tilbage på et skue jeg var på for nylig, hvor min hund var den eneste i sin race i juniorklassen. Hun fik excellent og rødt bånd, men fik ikke roset?
Da vi skulle i store ring blev vores nummer heller ikke råbt op.
Så nu tænker jeg efterfølgende om det bare var en fejl, eller om det godt kan lade sig gøre.
dec 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
Det undrer mig bare, for jeg var sammen med flere erfarne udstillere, der alle har flere championhunde, så de burde vide det - men ingen nævnte det.
Da mit nummer ikke blev råbt op, spurgte jeg dem om jeg ikke skulle ind, hvortil de svarede, at det skulle jeg.
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 134 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 158 Svar: 12.760
dec 2014
dec 2014
Men jeg ved at der ikke var Bedst i gruppen.
dec 2014
Dog ikke lige i denne sammenhæng, for de har lige nu hver en championtæve, der begge har smidt pelsen, pga. hvalpe og alm. fældning. :o) - så de var ikke med.
Så de havde en hvalp med hver - eller en baby og en hvalp. :o)
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 41 Hunde: 7 Emner: 99 Svar: 1.584
Stedet bestemmer selv hvilke klasser der kan gå videre og ende i bir/bim.... fx at champion skal have deres egen konkurrance i store ring og derfor ikke kan blive bir/bim samt at veteraner jo har deres egen konkurrance i store ring heller ikke deltager i bir/bim. Det er vist sjældent at baby eller hvalpe kan deltage i bir/bim... jeg har hørt om det men aldrig oplevet det.
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.220
Udstilling/skue - excellent/BIR