{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
811 visninger | Oprettet:

Inca søger legekammerat {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Jeg leder efter en sød hund som kunne tænke sig at lege med Inca en gang i mellem..

Inca har ikke leget med NOGEN hunde, siden vi flyttede for snart 4 måneder siden smiley Hun legede før i tiden flere gange om ugen i vores gamle park hvor alle kendte hende, men nu hvor vi er flyttet, er det som om vi bare ikke møder nogen, og jeg er (for at være ærlig) heller ikke særlig tryg ved bare at lade hende lege med hvem som helst. Jeg ser alt for ofte at ejeren bare siger "Den gør ikke noget", og HAPS, så laver den udfald....

Vi bor i Vanløse, 10 minutter fra metro og Damhusengen, og jeg "rejser" gerne et stykke vej for at hun kan få lov at lege, evt. bare nogle gange om måneden.

For nærmere beskrivelse af Inca, så tjek hendes side ud, ellers bare spørg smiley

Hav en fantastisk dag!

/Claudia

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Inca søger legekammerat
  • #1   6. nov 2014 Når nu I bor relativt tæt ved Damhusengen, så gå derned, der er masser af hunde - har gået der med mine igennem de seneste 16 år og de har aldrig været udsat for grumme oplevelser. smiley

• #2   6. nov 2014 Jeg er sikker på, at Viktor rigtig gerne vil lege med Inca engang imellem smiley
    Hvis Inca vel at mærke kan håndtere en lidt nærgående og meget energisk hanhund smiley Han vil gerne løbe og lege. Som sagt kan han være lidt nærgående, men jeg vil ikke have, at han bespringer tæver, så han bliver straks stoppet, hvis jeg kan se, at der er optræk til det.

Jeg bor i Ballerup smiley

• #3   6. nov 2014 hejsa , syntes det lyder som en rigtig god ide ,
    har en lille 10 kg blanding , er en dejlig lille han vovse, som elsker leg og nye venner,
    vi bor godt nok i køge men køre tit ind til kbh ..
    så er frisk på lidt leg og hygge ..
    vuf vuf

• #4   6. nov 2014 Jeg har også en legekammerat til Inca, hvis du mangler ;o)

Har en Bullmastiff dreng på 6mdr som altid er frisk på leg.

Vi bor dog ved Helsinge, så der er lidt vej, men vi kan jo altid mødes på halvvejen hvis det er, du er I hvert fald velkommen til at skrive hvis du er interesseret i leg en dag :o)

mvh Maja

• #5   7. nov 2014 Du er velkommen til haslev smiley

• #6   8. nov 2014 Hej allesammen, og tak for jeres svar! smiley Jeg har ingen bil, så det hele er desværre ret langt væk smiley Men må lige se på det smiley

#1 Jeg er på Damhusengen stortset hver dag,(holder mig nu til stierne) og enten er de andre hundeejere bange for Inca, eller også bliver jeg bare "overfaldet" af en eller anden lorte unghund som render løs og som ejeren ikke kan kalde ind.... Jeg orker det ikke mere smiley

• My
    My Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 556
    #7   8. nov 2014 Hej, vi har en oeb (han) blandning på 2 år der heller ikke riktig har nogen "legevenner" mine svigerforældre bor på frederiksberg og vi har tilgang til avlukked stor hundegård hundene kan tonse rundt i smiley vi kunne ev mødes o gå en tur for att sen lade dem lege hvis det nu kan lade sig gøre smiley vores Balder er en hund med meget krudt og leg i, han leger meget vildt men hør efter hvis den anden hund siger fra. Måske dem kunne blive gode venner?

• #8   8. nov 2014 #7

Det lyder jo som det perfekte match! smiley Inca elsker også og lege vildt og tumle/løbe smiley

Jeg skriver lige en privat besked til dig smiley

• nynne H
    nynne H Tilmeldt:
    nov 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #9   9. nov 2014 Hej. Jeg kan anbefale dig at besøge Søndermarken med Inca. Der er et relativt stort fritløbs-område for hunde, hvor der dagligt kommer mange søde hunde. Jeg er selv kommet der med min hund Tyson adskillige gange om ugen igennem det sidste år, og jeg har aldrig overværet hunde-slagsmål - og jeg føler mig aldrig utryg ved at lade min hund løbe og lege der, selvom han er en lille hund. Søndermarken er en ret stor park, som har et meget kuperet terræn og mange spændende steder for en hund. Og i størstedelen af parken, som ikke er fritløbs-område, møder man også mange hunde i snor. Det er et godt sted at møde legekammerater. Held og lykke med det smiley

• #10   10. nov 2014 Der har jeg OGSÅ været mange tusind gange.... Men jeg ved ikke om du nogensinde har prøvet at komme gående med en hund som min.... Folk fordufter ligeså hurtigt som ingenting smiley Jeg ved at du bare vil hjælpe, men det går bare ikke. Og HVIS der så endelig er en der vil lege, så bliver ejeren pisse bange ligeså snart Inca begynder at "lege-brumme" (hvilket bare betyder hun har en fest og elsker at lege med den anden hund), og SÅ er de også væk smiley

• My
    My Tilmeldt:
    jul 2012

#11   10. nov 2014 Ja jag tror dem ville då meget glæde av hinanden, ja før endelig det smiley

• nynne H
    nynne H Tilmeldt:
    nov 2014

#12   11. nov 2014 Øv, jeg er ked af at høre, at du har dårlige erfaringer med Søndermarken. Men jeg ved godt, at der er mange, som er bange for store hunde. Og jeg kan også godt forstå det - jeg har haft en stor hund tidligere, og har jo nu en lille hund, så jeg kender begge "sider" så at sige. Men det lyder som om, at Balder og Inca kan ha glæde af hinanden smiley

• #13   11. nov 2014 En lille update: Inca har desværre sprunget sit korsbånd i forgårs smiley Vi troede det bare var en forstuvning, men nej... Så hun må dårligt nok løbe i det næste år... smiley Så jeg må hellere droppe alle tanker om at hun nogensinde skal lege med nogen igen smiley

• My
    My Tilmeldt:
    jul 2012

#14   12. nov 2014 Nej men fy vad trist! Stackars Inca og jag håber hun kommer sig igen.

• nynne H
    nynne H Tilmeldt:
    nov 2014

#15   12. nov 2014 Åh nej, stakkels Inca smiley

Kommentér på:
Inca søger legekammerat

Annonce