1.181 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

HUNDESVØMNING NORDJYLLAND HUNDESVØMNING NORDJYLLAND

hej alle sammen,
kunne godt her i vinter halv året, aktivere min schæfer tæve ved svømning, dog har jeg ikke endnu fundet et sted i nordjylland hvor der er bassin, så jeg ville lige høre om der var nogle her inde der kendte til et sted i nordjylland, med hundesvømning?:-)

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HUNDESVØMNING NORDJYLLAND
  • #1   15. jan 2014 Der er et sted lidt uden for Hobro... Men ved ikke hvor langt oppe du bor

• #2   15. jan 2014 bor i Brønderslev smiley

• #3   15. jan 2014 Katrine, er der en hjemmeside til det sted udenfor Hobro? smiley

• #4   15. jan 2014 Et riktig godt sted :)!

http://www.lilleriscenter.dk/svomning/

• #5   15. jan 2014 www.midtjyskhundecenter.dk

Det ligger imellem Hobro og møldrup lige ud til skivevejen smiley

• #6   15. jan 2014 Mathilde K , har du selv erfaringer med stedet ? jeg har nemlig lige skrevet til dem for at bestille tid til han kan komme ud at svømme smiley

• #7   15. jan 2014 Jeg kender stedet 'lidt uden for Hobro' (= 15-20 minutter fra Hobro), da vi har haft Luna i pension der. Det var ingen succes, men svømmehallen virkede rigtig fin. Luna var ikke i den, men vi fik fortalt lidt om det og så det også. Omgivelserne er rolige, da der ikke er andre hunde derinde samtidig. Det foregår på hundens præmisser, da der fx er indlagt flere pauser. Der er god plads uden om hele bassinet, så man kan gå med rundt. Hallen er varm (omkring 20 grader mener jeg). Mener også der er mulighed for at gå med i vandet eller at en instruktør er i vandet. http://www.midtjysk-hundecenter.dk/

• #8   16. jan 2014 Vi bruger dem altid... Både når Boss skal i pension og vi svømmer der også. Vi er superglade for begge dele smiley Og synes de er super flinke at snakke med og Boss er altid glad for at komme der.

Deres svømning foregår stille og roligt og de taler ikke til en som om man er en idiot, fordi man ikke har prøvet det før og ikke lige ved hvordan det skal foregå smiley

Har kun positive ting at sige om stedet

• #9   16. jan 2014 Pensionen vil jeg ikke anbefale, men svømningen tror jeg er ganske udmærket. :o) De virker meget venlig og professionelle omkring det.

• #10   16. jan 2014 CTS, må jeg spørge hvilken oplevelse i havde med pensionen?
    Vi er nemlig super tilfredse med stedet og vil varmt anbefale det

• #11   16. jan 2014 Luna brød sig tydeligvis ikke om at være der (1 uge). Da vi hentede hende var hun tilbageholdende, og langt fra så glad for at se os, som hun plejer at være når vi har været væk. Der gik nogle uger, før hun var sig selv igen. Hun havde tydeligvis ikke haft en god oplevelse med det. Jeg tror såmænd de passede hende fint nok, men hun må være blevet stresset af at være der eller har oplevet noget ubehageligt der. Mange larmende hunde, og ikke nok opmærksomhed fra mennesker. Alt for sterilt og 'koldt' (ikke i temperatur) til at jeg bryder mig om at sende en hund dertil igen.

Hun er ellers 'vant' til at vi tager fra hende i op til 3 uger. Hun er altid lidt anderledes når vi kommer hjem, men det går over i løbet af en dag eller to. Vi har aldrig oplevet, at det har ændret hende så meget, hverken før eller siden. Det er muligt, at hun bare har det bedst med at være sammen med folk hun kender (hun plejer at blive passet af min mormor og morfar), men jeg sender ihvertfald ikke en hund derud eller lignende steder hen igen. :o)

• #12   16. jan 2014 Katrine

Nu siger du mange pauser langt ind , er det et bestemt program man svømmer efter ? og har i kun været der mens der var hjælp at hente ? kan se det inden for nogle bestemte tidspunker .. Jeg er lidt spændt på at skulle derned , Lucky kan ikke lide fremmede så det håber jeg de acceptere lidt dernede at han ikke har specielt lyst til at snakke .. Har i altid svømmevest på ? smiley

• #13   16. jan 2014 Nej, ikke et bestemt program smiley Min hund havde bare brug for lidt pauser og det var der tid til uden at de stod og kiggede på uret osv.
    Ja, har kun været der mens der har været hjælp. Det spørger jeg bare om når jeg ringer derned. Synes de er virkelig gode til at imødekomme ens ønskers behov

• #14   16. jan 2014 Har vist ikke skrevet om pauser? smiley

• #15   16. jan 2014 Haha nej sorry det var da ikke dig smiley .. Jeg glæder mig til at komme derned og prøve det smiley de lyder rigtig søde dernede i hvert falde ..

• #16   16. jan 2014 Hej ja jeg er selv kommet der med min hund smiley ejeren er super flink og hjælper gerne de første gange hvis man ønsker det smiley vandet er ikke så varmt igen men ganske udemærket smiley vi plejer at være der ca 45 min hvor han svømmer i ca 25 min da han har behov for pauser smiley

• #17   16. jan 2014 Jeg sikker på det varmt nok til min i hvert falde han plejer at hoppe i alt hvad der er vand og det sommetider meget koldt :/.. altså man booker 45 min til bad inden , svømning , efter bad og tørring ikke ?

• #18   16. jan 2014 L.P - Det var vidst mig der skrev det med pauser. :o) Så vidt jeg kunne forstå da jeg snakkede med dem, så svømmer hunden et par omgange, og får så en pause hvis der er behov for det. Jeg tror ikke de svømmer efter et program som sådan, det bliver tilpasset til hunden. :o)

• #19   16. jan 2014 Hehe jep det så jeg lige bagefter smiley .. Okay tak .

• #20   16. jan 2014 Min plejer at svømme et par omgange eller 5 kommer an på ham. Så holder han pause hvor vi går lidt rundt og så er det i igen smiley de gange jeg har været der er der ikke nogen som har skulle bruge det lige efter mig så de 45 min for mit vedkommende er incl. Bad før og efter. Svømning. Og tørring smiley

• #21   16. jan 2014 Okay super smiley ..

Kommentér på:
HUNDESVØMNING NORDJYLLAND

Annonce