714 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Lina S
Lina S
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Hunde legekammerater i Hadsten Hunde legekammerater i Hadsten

Hej,
Jeg er lige flyttet til Hadsten og har en tæve på 3 år, som meget gerne vil møde nogen nye legekammerater. Min tæve er en blanding mellem rottweiler og border collie. Hun kan med alle hunde, små som store, men kan godt lide at lege lidt vildt især med større hunde enten i form af fangeleg eller ved at mosle.

Hvis der er nogen som har en hund som gerne vil lege med min, så hører jeg meget gerne fra jer smiley

mvh Lina

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde legekammerater i Hadsten
  • #1   7. jan 2014 har du undersøgt om der måske ligger en hundeskov eller lign, i nærheden?? så var det jo da ihvertfald nærliggende smiley hvis du kender til en i det omr. vil ejg gerne høre om den også.

• Lina S
    Lina S Tilmeldt:
    nov 2013

#2   7. jan 2014 Der er ikke lige nogen hundeskove i Hadsten (har kigget på hundeskovene.dk), men jeg har været i en lille én i Hammel og en ved Randers. Men kan se at der er flere hundeskove ved Randers, så dem må jeg prøve. Enten har jeg ikke mødt nogen hunde i de hundeskovene jeg har været i eller også har det været små hunde. Men kan mærke at min godt kunne bruge at lege med lidt større hunde, da hun er vant til at tumle med en schæfer og få brugt sit krudt.
    Så derfor at jeg tænkte at oprette en tråd her i tilfælde at nogen også havde en hund som havde brug for at få brugt noget krudt ved leg og ved at være sociale

• #3   7. jan 2014 det er rigtigt jeg har også selv lige oprettet en tråd omkring hundeskove for et par dage siden, den i hammel får ihvertfald mange roser i den tråd. jeg har godt nok en schæfer men hun er kun 13 uger så hun er nok stadig for bette til at blive tumlet sådan smiley

• Lina S
    Lina S Tilmeldt:
    nov 2013

#4   8. jan 2014 OK, hvis du stadig mangler en legekammerat til din schæfer når du synes den er mere klar så må du endelig sige til. Jeg synes den i Hammel er ret lille når man har en stor hund. Men jeg er også vant til en meget stor hundeskov ved struer, så måske jeg bare har været for godt vant.

• #5   8. jan 2014 Jamen det er da overhovedet ikke utænkeligt:-) det vil jeg holde i baghovedet

• #6   8. jan 2014 Eddie vil gerne lege engang, men han leger også lidt voldsomt, og bruger sine poter meget.. Det ikke alle hunde der vil acceptere det.. smiley

• #7   8. jan 2014 Har du et billede af din hund, har aldrig set en sådan blanding..

Kommentér på:
Hunde legekammerater i Hadsten

Annonce