Foredrag om hundehold i skoler Foredrag om hundehold i skoler
Hej HG. er der nogen af jer der ved, om der bliver holdt foredrag om hundehold på nogle folkeskoler rundt omkring i landet?
Jeg tænker at dette ville være en rigtig god idé, da det jo er der fremtidens hundeejere er.
Hvis man tog ud og holdte et foredrag for elever i folkeskolen, ville de kunne tage det med hjem og evt. give deres egen hund en bedre tilværelse.
Fx. vidste jeg ikke selv da jeg var lille, at man kunne gå til så mange forskellige typer træning med hunde, selv om jeg er vokset op i et hus med to hunde. Det var først da vi fik en hvalp i huset, at jeg kom med til hvalpetræning og åbnede øjnene op for den side af hundeverden. Jeg har siden da lært fra min til både venner, familie og fremmede.
Hvordan bliver man selv fordragsholder? er det "bare" ved at selv tage til en masse foredrag og senere videreformidle informationen selv, eller hvodan bliver man foredragsholder?
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.197
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 93 Hunde: 4 Emner: 955 Svar: 18.094
men et tvangsmæssigt kursus med efterfølgende bevis på fx ungdomsskoler/aftenskoler, kunne da være en mulighed ... og så skulle beviset fremvises før man måtte købe hund ... men igen så længe gud og hver mand kan avle på hvad som helst er det nok ikke realistisk at alle ville bede om at se et sådant bevis ....
jan 2013
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 485
Foredrag om hundehold i skoler